Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Meer tijd doorbrengen op HF ter inspiratie :wink:

Echt heel mooi :star_struck:

Is er volgens mij slechts een op HF

8 likes

Heel toffe keuze. Die wil ik ooit ook nog proberen.

1 like

Ik vind dit een hele leuke vakantie horloge.

7 likes

echt heel nice!

1 like

ik weet precies wat ik wil: chronographs. Ik weet mijn budget. En ik weet eigenlijk wel wat er beschikbaar is. Ik ben echt done, want de andere opties hebben óf teveel overlap met wat ik al heb, of zijn te dik, of zijn te duur.

Of ik ga ze gewoon nooit dragen omdat ik ze niet leuk genoeg vind.

Misschien weer modelbootjes in elkaar prieken??

1 like

Ja, deze. Al jaren…

16 likes

5 likes

226570, staat met stip bovenaan het lijstje.

16 likes

Die Nomos :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

39?

Mijn sterrenbeeld is Weegschaal. Blijf dus maar heen en weer gaan. Maar een Nomos of een Staudt spelen nú prominent een belangrijke wedstrijd in mijn hoofd.

1 like

:point_up_2:Staudt for the winn

P.s welke heb je op het oog Casimir?

Deze denk ik… Maar alleen omdat deze:

Voorlopig buiten bereik is zonder een verkoop van mijn kant

Ach, die merci is leuk, strakke en elegante wijzerplaat stepped case, 38mm, 9.x dik, 47 l2l… Voor iets meer dan 400 ballen

6 likes

Deze al best een tijdje:

Ik twijfel nog erg over de band. Binnenkort maar eens gaan passen, maar dat zal nog best lastig worden vrees ik

15 likes

Een Forstner President er op.

2 likes

Dat zal toch echt deze moeten worden. Heb echter met mezelf afgesproken dat ie met het de koopzegels van de Appie bij elkaar gespaard moet worden. Dus ben nog wel effe bezig😆

7 likes

Hmm, vind dat ook niet echt mooi. Daarnaast draag ik liever geen aftermarket stalen banden op duurdere horloges.

1 like

Tsja, als 't huis is overgedragen, ik goed gerekend heb en dus de pot voldoende heb aangevuld zoals ik begroot heb, één van deze drie.

Al jaren op mijn wish/grail list en meermaals gepast en wellicht komt het er binnenkort van. :sweat_smile:

18 likes

Maar duikers hoeven niet mooi te zijn, ze dienen je te helpen om mooie dingen te beleven.

Voor mooie horloges zijn er andere segmenten.

Deze heeft wel een mooie band:

15 likes