Haha nee die weer niet. De nieuwe heeft een frissere plaat dan welke vintage dan ook.
Ik merk ook dat ik de original steeds meer ga waarderen, tijdloos ontwerp! Volgens mij heeft de original een kastdiameter van 38mm. Hoop dat deze een beetje mooi om mn 19.5cm arbeiderspols valt…
Zeker wel! Als ik anderen tevreden kan stellen door mezelf op een horloge te trakteren, why not? Win win.
Vraag mij niet waarom, soms is het een gevoel. (Ondanks die datum)
Glimmende ceramic vind ik niks, deze mat blauwe daarentegen……
Had de Longines Ultra Chron Classic nog niet echt opgemerkt. Daar kwam verandering in toen ik 'm vorige week op Schiphol bij Gassan van dichtbij zag. Echt heel erg mooi! Helaas niet kunnen passen, maar m’n interesse is gewekt. Plaatje van Fratello voor de sfeer.
Ik kreeg klappen van @TagEd in een ander topic, want ik moest 'm hier ook posten. Dus bij deze. ![]()
![]()
Geen nieuw horloge maar een klassieke jaren 60 /70 Breitling Top Time, reverse panda. Dat lijkt mij nog wel eens leuk…
En terecht!
Ook al in het incoming-topic geplaatst?
Beide al irl gezien? Benieuwd naar de indrukken.
Wat heb ik gemist?
Oh ja! Maar was dat niet op een sisser uitgedraaid?
Zo! Die lijkt op een Hamilton Intra-Matic, zeg!
Zaten natuurlijk ook samen (met Heuer) in Project 99.
![]()
Klopt, maar dat wist ik toen nog niet. Gevalletje het vel van de beer te snel verkopen… ![]()
Mag ik overigens nog veranderen van gedacht?
Ik wil nu in de plaats deze:
Foto credits @Dao
Jij mag zoveel van gedacht veranderen als je wil…
Ten eerste heb je aan ons geen verantwoording af te leggen en ten tweede verander ik ook vaker van gedacht als van onderbroek, dus ik ben de laatste om daar een probleem mee te hebben. Voel ik me minder alleen.
Hamilton is ook leuk maar die rode wijzer maakt t voor mij toch net ff af.