Te exotisch voor mij. Zou dan nog eerder voor Oranje gaan vanuit een historisch oogpunt. Maar de blauwe Caribbean vind ik de mooiste.
(Sub300 op de foto, geen Sub300T)
Te exotisch voor mij. Zou dan nog eerder voor Oranje gaan vanuit een historisch oogpunt. Maar de blauwe Caribbean vind ik de mooiste.
(Sub300 op de foto, geen Sub300T)
Met dat oranje idd ook toffe accenten. Zeker wel een gaaf horloge.
Seiko? Even Kremer Emmen bellen
Al geregeld de Stroopwafels zijn al geproduceerd, maar nu het bijbehorende accessoiretje nog
Zo’n gekleurde minutenwijzer is sowieso een leuk detail. Mijn UG diver heeft dat ook.
Verdorie we zijn het eens over die lume!
Ik vind de oranje ook heel vet, maar de beige hour markers en dan de helemaal witte date wheel en wijzerlume. Blehhhh
Deze ben op bericht aan het wachten
Foto van het forum geleend, hoop dat de betreffende het niet erg vind.
Momenteel de Doxa Sub 200 in geel bovenaan het lijstje, lekker voor de zomer (maar wat doe je ermee in de winter haha):
Tja wat staat er bovenaan het lijstje…
Dan zou je eigenlijk nog een onderscheid moeten kunnen maken tussen je ultieme wens en hetgeen je misschien maximaal zou kunnen/willen betalen, want ik kan me zo voorstellen dat dit dilemma voor velen geldt.
Mijn grail is altijd een JLC geweest en dan zou onderstaande rose-gouden moonphase een geweldige keuze zijn.
Wat zou ik kunnen/willen betalen op redelijke termijn? Dan voldoet de volgende prima!
Op het haalbare verlanglijstje stond vorige week deze nog nummer 1. Die kan er van af, is inmiddels onderweg.
Daardoor stijgt deze door naar de vacante top…
of in deze uitvoering …
Nog nooit een dergelijke kastvorm gehad dus dat maakt het extra leuk.
Gezien mijn flippergedrag kan deze hele lijst mogelijk binnen een etmaal verscheurd zijn maar dan maken we gewoon een nieuw lijstje. De reis is altijd leuker dan aankomen.
Absoluut deze, eventueel een Deauville.
Vorig jaar al bedacht dat ik een Big Crown Pointer Date wil en een 65. Die eerste heb ik al…
Nu wachten op de juiste aanbieding!
Beide wonderschoon!
Die 65 is gers, zeker op rubber! Blijft ook door mijn hoofd spoken.
In mijn collectie ontbreekt nog een duiker. Sinds een paar dagen ben ik opeens zeer aangetrokken tot de Seamaster 300. Ik zou de two-tone met blauw en rosé wel heel gaaf vinden.
Bij mij is er niet heel veel veranderd.
Top 3:
Mooi, ik zie een duidelijke lijn in de keuzes maar dit is wel een flinke step up!