Die blauwe is wel mooi, maar ik denk dat de zwarte bij meer kleding zal staan.
Die laatste is mooi!
Vintage Rolex vind ik mooi. Maar helaas onbereikbaar
De nieuwe heeft een co-axial uurwerk, en dat is nu precies wat ik graag wil…
Hmm stiekem klein beetje
maar ze worden steeds duurder en duurder…
Hij is geweldig, ik ben ook rustig op zoek. De prijzen worden steeds hoger inderdaad… .
Foto voor de sfeer.
Is het massief goud?
Want in de film in de scène had Jordan Belfort het over een 30.000 dollar gold watch in the back of a limo wearing a 5.000 dollar suit. Wellicht was het idee een Gouden Rolex Submariner of GMT Master II maar is dit wegbezuinigd door de producer naar een Tag Heuer?
Nee verguld
Edit:
https://www.google.nl/amp/s/www.gq-magazine.co.uk/fashion/article/leonardo-dicaprio-wolf-of-wall-street-watch%3Famp
Leuk om te lezen.
Nog steeds de Doxa Sub300T Caribbean.
Ik heb er al een paar keer omheen lopen draaien maar deze moet er eigenlijk gewoon komen later dit jaar in de zomer of zo.
De speedmaster reduced is ondertussen binnen. Volgende op het verlanglijstje is de SPB213J1. Ik sta in de wachtrij en als het goed is, is tie in mei daadwerkelijk van mij
Zou de gele variant niet meer voor de zomerflex zijn?
Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg. Nee de Caribbean is mooi blauw met een knallende oranje wijzer. Lijkt mij top en funky genoeg. Het mooie van de blauwe Caribbean vind ik dat de hourmarkers allemaal wit zijn. Bij de zwarte Sharkhunter heb je twee kleuren accenten en dat vind ik wat druk ogen.