Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Voor dit jaar was dat een Reverso, en ik ben nu de gelukkig eigenaar van een Night & Day. Een Breitling Unitime met worldtime schijf, nieuw of vintage lijkt me nog leuk. Verder blijf ik zoeken naar een perpetual calendar en een minute repeater.

2 likes

Submariner staat toch nog altijd erg hoog op m’n wensen lijstje. Die moet ik een keer hebben gehad. Het liefst een 16610.

1 like

Zou mij niks verbazen! :sunglasses:

Heb ik gedaan! Ik vond hem iets kleiner dan ik had verwacht maar viel op zich wel lekker op de pols

13 likes

Ja ik ben ondertussen ook om, moet de 36mm worden.

Ik kan alleen nog geen afscheid nemen van één van mijn huidige horloges dus…

1 like

20 likes

:drooling_face:

24 likes

Das rap van gedacht veranderd :grimacing:

1 like

Haha ja ik ben soms nogal impulsief (als je men vrouw moet geloven) :upside_down_face::yum:

Ze maken ook zoveel mooie horloge’s he, zeker GS

Blikft door men hoofd spoken. Als de astron afbetaald is komt deze op de lijst :blush:.
Neyo flitste even door men hoofd :yum:
And i just can’t pull my self away…

10 likes

7 likes

Haha ja so be it :yum:

1 like

Heb hem betaald ipv eerst te sparen en dan te kopen dus nu betaal ik hem af aan mezelf :slightly_smiling_face:. Heb er nog geen seconde spijt van gehad :blush:
Dus vanaf dat deze is terugbetaald aan mezelf als schuldeiser komt er een gouden potje met Grand Seiko op :slightly_smiling_face:

3 likes

De eerste foto van het jaar :yum:

De geschiedenis van GS is eigenlijk echt zeer boeiend, zou iedereen is moeten lezen.
Zowel de mechanische als de quartz horloge’s zijn echt top gemaakt en ze ademen echt passie voor horloge’s. De inovatie’s die ze hebben gerealiseerd en de manier waarop is echt indrukwekkend vind ik. Veel respect voor GS langs mijn kant :ok_hand::muscle:

7 likes

Als grail een ZEP en als als dagelijks te dragen zou ik een mooie Tissot PRX wel graag hebben

2 likes

Deze:

Om met @Stifstaf te spreken:

Fake rivets
Hommage
Geen Rolex

En toch moet-ie er komen.

26 likes

En de Fa cup zou ook leuk zijn!

1 like

Haha ja man! Alle contra’s zijn au fond pro’s!

Moge hij snel je pols sieren!

2 likes

Deze spring drive staat bovenaan op mijn lijst.

16 likes