Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Dat zou wat zijn ja…ondanks alle geblesseerden gaat het echt wel goed nu :muscle:

1 like

18 likes

betaal je dan ook rente aan jezelf? :slight_smile:

2 likes

morgen is het zover!

zou overigens ook de rubberen band erbij kopen. Gewoon tof en serieus weer eens iets anders dan staal. Heel mooi gedaan.

1 like

Goed idee ja. Dan kun je er alle kanten mee op.

1 like

Zijn dan vast genoeg mensen die je wel willen komen helpen.

1 like

Nou je kan er alle kanten mee op, maar ik vind het ook echt een moderne look geven. Het is dan weliswaar een soort van reedition van een vintage tudor/rolex maar dan wel met een moderne twist.

:ok_hand:

1 like

Omdat het je eerste zou worden de zilveren wijzerplaat. Vind ze allebei super mooi. Maar de zilveren is toch mijn eerste keuze als enige en eerste Rolex.

Deze staat bij mij op de lijst met “grails” , vind het alleen jammer dat het geen springdrive is

Bij mij voor nu:

Cartier tank Solo

Daarna denk ik een vintage 16013 met witte of blauwe dial als de prijzen een beetje de goede kant op blijven gaan

uiteindelijk:

19 likes

das wel een lastige keuze, beide zijn echt super tof!
Zelf heb ik gekozen voor de tuxedo dial, ik vind die twee tonigheid wel wat hebben, blijkt wel aan de poll dat ik in de minderheid zit :stuck_out_tongue:
Maar zolang je er maar rekening houd dat hij straks om jou pols gaat zitten dus ik zou het vooral nog even zelf afwegen! :wink:

1 like

Man man man er komen wel een partij klatsers langs hier!

Het is mij onlangs duidelijk dat ik eens rond moet gaan kijken naar grand seiko, met alles wat ik hier rond zie komen!

Dan denk ik steeds “ik heb geen rolex nodig” en dan zie je zulke dingen voorbij komen! Das toch nie goed voor mijn hart :joy: :joy:
Wat een pracht ding is dat zeg!

4 likes

Voor mij deze, zou die tuxedo wijzerplaat ook mooi vinden (en vind die roulette datumschijven ook heel tof) maar denk dat ik op die tuxedo wijzerplaat toch sneller uitgekeken zou raken waar je met die zilveren wijzerplaat gewoon niet mis kan gaan.

Zou ik doen! Hun springdrive is echt wel een hele indrukwekkende uitvinding te noemen op het gebied van uurwerktechniek. De afwerking is super en de wijzerplaten zijn vaak prachtig.

Haha nee heb een goed woordje gedaan :wink:

1 like

De nieuwe witte Speedy Pro wordt mijn volgende

28 likes

Tuxedo dial :star_struck:

1 like

…Na de vintage DJ 16013 en een nieuwe Sub no date 124060 aan mn collectie te hebben toegevoegd en tussentijds ook een Cassio G-Shock kado te hebben gehad heb ik m’n oog laten vallen op de Cartier Santos Medium. Twijfel nog wel enorm. Iemand anders een leuke toevoeging voor deze collectie?

1 like

Ik moet nog een keer een Navi in mijn collectie hebben.

16 likes

Deze:

IMG_2448

Wel een andere strap.

5 likes

Ziet er wat groot uit die 43mm.

Ooit een Daytona.

18 likes