Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Op de pols viel het mee hoor :face_with_monocle: Hij trok me meer dan de 41mm. De 43mm lijkt wat beter in proporties te zijn voor een Navitimer. De 41mm wordt al snel een beetje een tonnetje.

Ik denk dat de 43mm erg vergelijkbaar draagt met de Speedy.

1 like

Staal ook gepast? In de zomer is die heerlijk.

Ik vind een Navitimer helemaal niks op staal. Kan daar niet aan wennen. :shushing_face:

Nog niet zeker of het de 43mm of 41mm wordt.

19 likes

Prachtig :star_struck:
41mm :white_check_mark:
Blauwe dial ook overwogen :man_shrugging:t3:

1 like

Ik heb al twee horloges met een blauwe wijzerplaat en ik vind de zwarte versie mooier voor de chrono.

4 likes

Ziet er blingy / sportief uit. Maar bijzonder comfortabel.

Een lekkere Portugieser, maar niet, nooit, noway, never op staal.

1 like

Still this one :smiling_face_with_three_hearts:
Sparen sparen sparen maar :muscle:
fastforward please??

12 likes

Het is nog wel ver weg maar voor mij maar met stip op nr.1 is: IWC Top Gun.

10 likes

Zo’n roulette date wheel is inderdaad heel leuk. Het is me een volslagen raadsel waarom Rolex heeft besloten om de huidige generatie datejusts hier niet van te voorzien.

Santos past in elke collectie!!!

Ik zou dus graag eens een Vacheron Overseas eens willen passen en aanraken etc… lastiger nog dan het lijkt.

Zoveel moois, maar ga het dit jaar anders doen. Voornemen is om keihard te sparen dit jaar en volgend jaar als ik 50 wordt een mooie klapper te maken. Ben ook best tevreden met de huidige staat van de collectie. Die vul ik dit jaar iig nog aan met de HF24. Dus die staat bovenaan het verlanglijstje.

2 likes

haha dank, heb mij totaal niet laten beïnvloeden door de uitslag van de poll :slight_smile:

1 like

1959 lord marvel.
Hand carved logo.

7 likes

#Echwel😉

1 like

Toch een van deze 3
Verschillend van uurwerk, materiaal en uitstraling…

7 likes

13 likes

Ben er nog niet uit welke van de twee, maar in ieder geval één van deze.

14 likes