Het veranderd zo veel, maar op dit moment.
Toen vlogen we nog dat soort idioten afstanden.
Zou niet meer in me opkomen om dat te vliegen.
Tophorloge!
Zeer mooi!
Mijn excuses voor het (mede) uit balans brengen van de unanimiteit. Heb toch voor de Glashutte gekozen…
De Breitling is best mooi, maar die afgekapte cijfers vind ik echt een groot minpunt. De GO met die asymetrische wijzerplaat trek ik echt niet. De Carier is wel mooi in balans. Die dus.
Moeilijke mensen ga je overal hebben
Ik hou er niet van als ze subdials over de cijfers heen plakken maar verder is de Breitling zo lekker gelukt dat ik die met liefde zou dragen.
Rosegoud is ook zo lekker Breitlingesk.
De Glashutte, 100%, maar niet met dat bandje…
Afgekapte cijfers zijn in principe niet mooi, maar bij deze Breitling zou ik een oogje dichtknijpen
Prachtig

Two tone vind ik nooit mooi en de GO is een dikkerdje… de Breitling daarentegen is echt een topper
Ik heb nog een en ander in- en uitgaande momenteel, maar daarna moet ik echt even stoppen met impulsaankopen en ga ik rustig sparen voor de SLGH019. De ultieme allrounder voor een hedendaagse GS liefhebber imho.
Dat wil zeggen dit jaar geen aankopen meer, wat me de afgelopen 8 jaar nog niet gelukt is… We gaan zien of Watches en Wonders dat plan binnenkort al in de war gaat gooien