Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Supergaaf! Maar poeh wat een geld zeg… GS heeft zich met de Evo9 series aardig in de markt “geprijsd”

2 likes

Ja, het is wel next level. Maar top afwerking, nieuwe generatie uurwerk, titanium dus vederlicht… Het vinkt wel heel wat vakjes af. En dat voor de prijs van een Rolex sub.

Gelukkig is de horlogepot leeg momenteel en kan ik er nog heel lang over nadenken :wink:

1 like

Goud stalen santos is zoooooo lekker :sunglasses::ok_hand:t2:

1 like

:heart_eyes: Je kent me al te goed ondertussen!

Maar ik zou toch twijfelen tussen beide. Sinds ik zo’n titanium GS gepast heb, geraakt het niet meer uit mijn hoofd. Echt heel mooi :blush:

2 likes

:grimacing:

12 likes

Ik denk dan toch wel deze + een beter bandje want die gene die er bij komt is echt afschuwelijk :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Prachtig. Zou end game voor me zijn

1 like

Aantal weken geleden was ik op het vliegveld van Geneve. Toen zag ik o.a. een billboard Chopard. Speels en stoer horloge :dizzy:
photo_editor_ds_1707419030906

3 likes

Er staat er héél veel op de verlanglijst, maar die niet reëel.
Binnen de mogelijkheden op dit moment deze:

12 likes

Sportief, dressy, en wat minder classic en dus platgeslagen design. Dress up of down. Kan er veel kanten mee op

1 like

Ik heb het probleem dat mijn verlanglijstje iedere paar dagen weer anders is. Maar deze blijft hangen. Nergens te vinden momenteel en dus vooralsnog onbeantwoorde liefde.

11 likes

22mm lugs, band die niet veel taper heeft.
Geen lume op de wijzers bij een “sporty”.
Weet je het zeker? :face_with_peeking_eye::wink:

Prachtige wijzerplaat en lekker dun en licht.
Dat zeker.

1 like

Nog niet, daarvoor moet ik nog eens een pasrondje doen bij de GS AD. De eerste keer dat ik een White Birch paste was ik niet zo onder de indruk, te zwaar, te zilverachtig. Tot ik de Night Birch gepast had, in titanium was het direct een ander verhaal.

We zien wel. Geen haast bij, het kan volgende maand weer anders zijn :wink:

1 like

De uitkomst verbaast me enigszins. Cartier gestemd.

De Breitling vind ik te lomp en vind de afgesneden nummers niet mooi.

De GO wel leuk, maar blijft een kopie van de Lange.

De Cartier is een tijdloos icoon waar geen tweede van is.

Me like :blush:

12 likes

22 likes

Slechte foto, maar ooit :smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes:

14 likes

13 likes

Deze puistloze schoonheid. :heart_eyes:

10 likes

Staat een mooie te koop in het blauw. Goede deal overigens ;). Buitenkansje

1 like