Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

:heart_eyes:

1 like

Ehh I2I? Help me ff…

1 like

3 likes

Lug to lug. Totale lengte van puntje vd bovenste lug tot de onderste.

Ik meen ~50mm.

Edit: Wat @jurgenc zei dus :joy:

1 like

Check, dank jullie! Weer wat wijzer.

Als ik dan ooit het geld er over voor mag hebben zal sinds vandaag het dit horloge zijn. Omgehad in een horloge winkel te Utrecht.

12 likes

Maar dan een tikkeltje kleiner. En 2 tikkeltjes goedkoper.

Doen! Wat een gaaf horloge

Ga ff geduld uitoefenen. Helaas paar rekeningen binnen en die moeten ook even betaald worden. Op dit moment staan er nog zes op voorraad, als die zijn verkocht, duurt het weer een halfjaar voor ze nieuwe hebben.

1 like

Even los gezien van de Cornehl.

Want die gaat er komen maar als ik uiteindelijk voor de guilloche wijzerplaat kies word dat zeer wss 2025 ivm levertijd van die wijzerplaat of Cornehl moet in q2 een verrassing voor me hebben.

En iemand zegt tegen mij budget ca 4K

Deze. Maar goed de hobby gaat wel even op pauze nadat de regulator er is maar ik vermoed dat ze deze over een aantal jaar ook nog hebben?

2 likes

2 likes

Sinds ik de reguliere kleuren in het echt heb gezien en die bijzonder zijn bevallen deze two tone graag. Lekker mee op vakantie

14 likes

Heeft ook enigszins mijn voorkeur, goud op staal heeft een mooi en chique uitstraling. :+1:

Prachtig

Het geeft de wijzerplaat juist wat character. En ik zie ze minder vaak langskomen dan de cartier.

De glashutte daar ben ik qua smaak nog niet geland.

De breitlimg it is. Maar kijk ook naar een Longines record chrono als je vlekken krijgt van gouden graffiti over je cijfers.

1 like

Deze is ondertussen al een klein maandje binnen. Tijd voor de volgende :slightly_smiling_face:. Eens kijken of ik ook zoveel geduld kan opbrengen voor deze, en of ik er naar blijf verlangen. Meestal koop ik horloges in dit segment meer als impuls terwijl ik met een hoger doel in gedachten zit. Dat maakt het ook leuk, maar nu wil ik het dus eens anders doen. Erg benieuwd of dit hem ook gaat worden.

9 likes

Deze mooie Hamilton.

5 likes

Ik vind hem cool, maar tegelijk vind ik misschien een beetje dat een Mido Commander groot moet zijn en om de harige pols van een fors gebouwde 50-jarige Mexicaan met een dikke snor en een overhemd met korte mouwen moet zitten.

1 like

Ze zijn er in de moderne variant ook in 40mm, maar die past niet zo in mijn straatje. Ze ontbreken ook de charme van dit model imo.

We werken er aan. De dikke snor zal nog het moeilijkste worden :disguised_face:

2 likes

Helemaal mee eens. Deze is echt mooi, de grote vooral cool op de bovenstaande manier (en als hij je zodoende past).

1 like