Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Ze zijn er in de moderne variant ook in 40mm, maar die past niet zo in mijn straatje. Ze ontbreken ook de charme van dit model imo.

We werken er aan. De dikke snor zal nog het moeilijkste worden :disguised_face:

2 likes

Helemaal mee eens. Deze is echt mooi, de grote vooral cool op de bovenstaande manier (en als hij je zodoende past).

1 like

De eerste twee zijn de alpinist:

En de HMS 003 Blue Gilt:

7 likes

22 likes

Of deze mooie Citizen NB1050…

7 likes

Ik baal hier een beetje van, dat mag je rustig weten.

1 like

Verklaar u nader Koen…

1 like

Dat scheve dag/datumvenster?
Snap het helemaal.

1 like

Dat hij betaalbaar is en ik hem nu ook wil. Maar zonder:

2 likes

14 likes

Tiens, dat was me nooit opgevallen. Dat heeft de afbeelding die ik post niet :thinking:. Ik kan hem dan maar beter in het echt bekijken voor ik hem koop. Volgens mij is het de 3 uur index die te hoog staat. De kroon lijkt me in lijn met het dag datumvenster.

1 like

Let wel op dat de kroon van dit horloge totaal onbruikbaar is. Ik heb het om die reden destijds teruggestuurd.

1 like


Longines Conquest lijkt veel te bieden voor een redelijke prijs.

11 likes

iets simpels

9 likes

Ben eigenlijk per ongeluk FC verzamelaar geworden. En vind deze echt prachtig! Maar of hij er ooit gaat komen…

7 likes

De grail der grails:

12 likes

De Andromeda star nevel. :+1:

1 like

Ik hou over het algemeen van rustig en tijdloos, maar deze snap ik wel :ok_hand:

2 likes

Na de zomer moet deze er maar komen. Ze werken aan een nieuwe versie met zichtbodem en wat aanpassingen aan de kast. Ik ben benieuwd!

3 likes

Ik denk wel dat ik dat hysterische bandje door een donkerblauw exemplaar zou vervangen. En als dat mij een tamme burgermans maakt is het maar zo.

1 like