Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Leuk om deze post via een like weer te zien.

De Longines is er uiteindelijk nooit gekomen. De Chronomaster draag ik sinds de aanschaf afgelopen december veruit het vaakste :smiling_face:

Heb letterlijk alle filmpjes op you tube gezien over how to bij een ad van Rolex. Maar vooral netjes aankleden. Proberen een zo goed mogelijke indruk te geven. En mijn verhaal is dat ik mijn vriendin ten huwelijk heb gevraagd en ik mezelf nu wil verwennen met een uurwerk voor het leven. Ook een zéér uitgebreide mail gestuurd. Probeer het aan te pakken als een sollicitatie zeg maar :sweat_smile:

3 likes

Nou ze zoeken het maar uit.

Ik ben nu geïnteresseerd in Tudor Omega IWC Seiko en Grand Seiko.

7 likes

Groot gelijk! Heb zelf nu een seamaster aqua terra die is fenomenaal. Helaas moet ik die wel wegdoen om de sub te halen

7 likes

Mooi

Maar ook daar zit geen fijnafstelling op

Fijnafstelling?

1 like

Longines conquest chronograph 2023 champagne

23 likes

Ik heb hem nog nergens in echt kunnen zien maar de Oris Pro Pilot X laser staat hoog op mijn lijstje.
Tenzij ie in het echt enorm tegenvalt, en ondanks dat je een technisch hoogstaand horloge krijgt weet ik niet of dit de prijs rechtvaardigt.

7 likes

:point_up: Dit.
Als het even kan, huur een smoking als je naar S&C gaat.

6 likes

Ja
Verstelbare gesp

Echt hèh…

1 like

In het zwart begin ik hem wel vet te vinden eigenlijk. Ik denk dat het wat tijd kost om hem te waarderen. Jij bent wat sneller dan ik :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Erg mooi horloge, lastig afleesbaar maar de band en clasp zijn geniaal. Heb je wel echt iets anders :mechanical_arm:

1 like

Ik heb uiteraard interesse in meer merken en modellen, maar sinds oktober 2022 blijft deze terugkomen op de eerste plaats van mijn persoonlijke favorieten lijstje; de Staudt guilloche chronograaf :heart_eyes:

24 likes

Tsja.

Dat lig aan t budget en of de regulator uiteindelijk door gaat en zo ja of dat nog dit jaar gaat worden. (wat er gaande is: Dat word mocht het erop aan komen een principe kwestie. Aka indien het zover echt komt niet netjes.)

Budget tot een 1 k isch.

.

Budget tot een 2.5 k isch

.

Mocht de Regulator er toch niet komen en met een 8k budget.

Te lange lijst :joy:

9 likes

Geen. Hahaha. Moet eerst weer sparen!

Klopt!

HFLE4

31 likes

Ik had alles op orde.
Schone nagels, kapper geweest, mondhygiëniste, extra goed poetsen, vooraf een Smintje, schone onderbroek, nieuwe sokken, schoenen gepoetst, broek gestreken, nieuwe polo gehaald, oude auto uit het zicht om de hoek, alles klopte.
Goed verhaal over leven lang sparen en promotie op werk naar chef magazijn en iedereen op de tennisclub heeft er ook eentje. The whole shabang.
Zegt de verkoper ineens deze zijn exhibition only maar ik heb wel een Nautilus die afgezegd is na vijf jaar wachtlijst.
Niet gedaan en nu nog steeds op de R-wachtlijst. Zeventien jaar alweer. :wink:

7 likes

Dan zou ik gewoon naar de manager vragen en een klacht indienen wegens misgelopen rendement.

5 likes