Op de wachtlijst, met de boodschap dat ik waarschijnlijk nooit het telefoontje zal krijgen…
Ik heb wat dingen te vieren en dit zou de kers op de taart zijn.
Helaas is dit blijkbaar een MoneyMaker dus kans is klein dat iemand die hem écht wil dragen kan krijgen aan retail prijs.
Ja lastig horloge om retail te krijgen inderdaad. Toevallig naar staan kijken afgelopen zaterdag bij juwelier Burger in Maastricht. Best leuk horloge om te zien. Ik duim voor je
Misschien om je bij te vallen. Er bestaat niet zoiets als een ‘echte lijst’ als in chronologische lijst met namen waarbij je op een gegeven moment bovenaan staat. De verschillenden verkopers hebben zo hun eigen lijstjes die ze meenemen in hun achterhoofd. Wanneer er weer nieuwe Rolexen binnen komen die ‘weg kunnen’ (er liggen altijd een paar in de kluis om te kunnen verkopen als iemand binnenkomt die vanalles koopt en zij er dan het gewilde model bij kunnen doen) dan worden die verdeeld tussen de verkopers die daar op hun manier weer mee aan de haal gaan om zo veel mogelijk sales te doen.
Hoe ik dat weet is omdat ik een van de verkopers al 20 jaar persoonlijk kende vanuit de privé sfeer en dat de reden was dat ik in het begin kon krijgen wat ik wilde (met 17% korting). Helaas gaat iedereen wel eens met pensioen en was daarna ook veroordeeld tot een van de andere verkopers waarbij ik voor die persoon niks voorstelde. Zo gaan die dingen.
Ik heb deze gehad.
Draagt fijn, licht en behoorlijk hufterproof.
Ik heb hem ongeveer een jaar bijna dagelijks gedragen en na die tijd eigenlijk geen gebruikerssporen aan de kast te zien.
Edit:
Zou een field watch niet 20 ATM moeten zijn, of wil alleen ik dat?