Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Wat?

1 like

Hopelijk binnen dit en 6 maanden.

6 likes

Misschien iets minder spectaculair, maar op dit moment staat of een Max Bill van Junghans op het lijstje of iets moois van MeisterSinger (de stratoscoop lijkt mij wel wat), maar in alle eerlijkheid hebben alle modellen van Junghans en MeisterSinger wel een aantrekkingskracht :sweat_smile:.

4 likes

Ik kan dit ten volle beamen.

Dat zou ik dan doen. :sweat_smile:

1 like

Persoonlijk denk ik ook zo erover, maar het blijft moeilijk hoor

1 like

Ben je mal joh. Die batgirl koop je zo weer terug, nieuw of in nieuwstaat.

Die YM WG en dan eigenlijk die met dat haviksoog zijn natuurlijk veel mooier. Als je de pols hebt, doen.

De OF draagt fenomenaal.

IMG_4530

Met die batslet zit ik op dit moment +/- 6k in de min :joy: dat is het enige wat mij aan het denken doet

1 like

Die gaat voorlopig geen 6k erbij krijgen :joy::joy:

Verlies nemen en door en nooit meer aan denken. Je bent toch horloge liefhebber! Of had je gekocht om te denken dat afschrijving niet gebeurt? Je hebt gekozen en verloren.

Nu is je kans om met andere horloges eea goed te maken door die goed in te kopen.

3 likes

Nee had het wel een beetje verwacht alleen niet zo hard, maar je hebt gelijk want de rest is evengoed gezakt.

Wat je zegt, verlies nemen door gaan!

Thanks voor je advies

1 like

wat brick zegt als je de pols ervoor hebt direct doen :heart_eyes:

1 like

Ooit komt er een moment dat ik ze ga halen… :yum:

17 likes

Als ons huis is afbetaald is de moment er dat er veel meer budget vrijkomt voor horloge’s.
Dan ga ik er toch 1tje kopen van rond de 10k (max).
Mijn echt favoriete topmerk is GS, de geschiedenis, de visie, de afwerking en dials zijn echt prachtig.
Toch blijft ML me aantrekken, ze maken echt pracht horloge’s, al komen deze wel soms met een redelijk hoge prijs.
Ik vraag me altijd af of deze het eigenlijk wel waard zijn want buiten dat het echt prachtige horloge’s zijn weet ik eigenlijk niet veel over de kwaliteit.
Het probleem is dat er toch maar 1 kan komen.

€7.350

€5.950

€7.950

Vs.

€9.800

€10.000

€7.000

Ik kan bij beiden merken nog wel even doorgaan want ze maken beiden echt prachtige horloge’s.
Ik vind wel dat je bij de ML horloge’s een unieker horloge koopt, daartegenover heeft GS veel meer kwaliteit denk ik.
Het duurt nog even dus ik heb nog wat tijd om na te denken en dertegen zijn er weer een hele hoop andere ontwerpen van beide merken :blush:.
Velen zullen roepen ga voor GS denk ik maar ik vind de ML’s toch echt prachtig :ok_hand:

10 likes

Meistersinger Scripto GMT champagne.
Tot nog toe 1 keer gevonden voor een clowneske prijs.
Volhouden, wie weet.

4 likes

Precies deze configuratie… alleen zie ik nu dat hij sinds gisteren bijna 2k duurder is geworden :rage:

9 likes

mooi :ok_hand:

1 like

Ik heb mijn oogje laten vallen op een zalmkleurige OP34. Maar eens kijken of ik binnenkort ergens eentje kan passen!

9 likes

vraag me altijd af waar deze ontwerpers hun zalm kopen? :nerd_face:

2 likes

Azimuth MR.ROBOTO

Case 316L stainless steel / Full Pavé

Dimensions 43 mm (W) x 50 mm (L)

Features GMT function, hours register, retrograde minutes, seconds

Movement ETA automatic winding

Strap Leather strap with folding clasp

Water Resistance 5 ATM

Niet om te dragen maar om op mijn bureau te leggen en ernaar te kijken. Misschien ooit of nooit. Een horloge die heel veel fans heeft omdat het anders is.