Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Ach als je m zo ziet dan kan je er alle kanten nog mee uit:

Zo is het wat lastiger ( maar dan heb ik er al wel een paar bedenk ik me nu :thinking: ):

1 like

Ik ook!

1 like

3 likes

8 likes

Het heeft even mogen duren, maar daar is ie dan :slight_smile:

22 likes

28 likes

Een klein jaartje, valt voor een Rolex nog wel mee toch?

Een nieuwe en je werd ineens gebeld?

De Breitling Montbrillant Datora, maar dan wél op een andere originele band :sunglasses:

9 likes

Nee, uit het grijze circuit. Ben de ADs wel een beetje zat.

De SBGW283.

23 likes

Deze staar bij mij ook hoog. En bij v Willigen in de summersale.

1 like

Nog 1tje, en dan wordt dit het 5-jarenspaarplan

29 likes

Ja, zag het. Erg verleidelijk … Maar ook zoveel andere wensen.

1 like

Wat zou de normale korting zijn op een nieuwe GS? Toch zeker ook wel 15%?

1 like

4 likes

Ik ben er één keer halfslachtig mee bezig geweest en kwam toen net tot 10 procent. Maar eerlijk, gs, ik heb er niet veel ervaring mee. Dus 20 procent zonder het te vragen vind ik dan wel fijn.

1 like

Gisteren besteld:

37 likes

Heel leuk. Laat de foto’s maar komen.

GS: ja! :ok_hand:t2::muscle:t2::smile:

Maar uiteindelijk altijd kwestie van:
Wat huiswerk mbt de modellen, specs vergelijken (je voorkeuren en prios vaststellen), zo veel mogelijk passen (je laten verassen misschien met alternatieven), dan kopen wat je het mooiste vind… :ok_hand:t2:

(… en/of een moeilijke knoop/concessie door hakken, dat heb ik meestal. De ene mooier maarja die kortere gangresv. en mindere waterbestendigheid. Tja dat kennen we allemaal wel)

1 like

Ja daar heb je gelijk in, het moelijke vind ik dat niemand hier een masterpiece skeleton heeft van ML.
Alleen de gewone en die is naar het schijnt zijn geld zeker waard, daarom dat ik het moeilijk vind want bij de GS weet ik dat je waar krijgt voor je geld :slightly_smiling_face:.