Deze 126000. Wel voor een normale prijs en niet met 2k boven retail. Ik twijfel wel of deze kleur wel iets is om elke dag te dragen. Blijft voor mij nog een favoriet.
Omega Speedmaster Professional. Mijn voorkeur gaat uit naar de 3861 mits ik deze voor een leuke prijs kan krijgen. Anders neem ik ook absoluut genoegen met de (oudere en iets goedkopere) 1861. Ik denk dat hij volgend jaar of anders in 2026 gaat komen.
ik vind de verschillen tussen al die modellen (optisch) minimaal. Ik zie door de bomen het bos niet meer, al moet ik me er echt nog wel meer in verdiepen hoor (i know ). ze zijn zo mooi
Klop hoor verschil is echt minimaal. Ik vind de band van de 3861 veel mooier en deze loopt ook versmald af. Het oogt wat minder massief dan de 1861. Voor de rest maakt het mij qua horloge helemaal niks uit.
Uhm hangt ervan af…
Ik weet dat deze IWC regelmatig met stipjes groene patina uitslaat. Dat vind ik persoonlijk niet mooi.
Mijn Tudor Black Bay Bronze slaat egaal uit en wordt mee r zwart. Dat vind ik persoonlijk wel mooi.