Ik d8 ook dat ik wel een bronzen in de collectie wilde, had bijna een Glycine Combat gekocht, kan je nk ook goed met (camo) rubber sailcloth canvas banden combineren.
Tot ik m uitgeslagen patina zag…
En vind het horloge dan beperkt te combineren met mijn kleding…
Ja de ene patina is de andere patina niet.
Ik heb net een steekproef gedaan met de collega’s en die geven je gelijk. En toch hier geen twijfel. Het wordt een 3861. Al is het maar om de 2 streepjes tussen de secondenstreepjes. De band en het uurwerk hebben wel meer gewicht in de schaal natuurlijk.
Het gewicht weet ik niet, maar de diameter is 40mm en 12,5mm dik. Prima afmeting voor een duiker. Twijfel wel om toch voor de zwarte variant te gaan, aangezien dit dan echt mijn vakantiehorloge wordt. Is toch makkelijker te combineren.
Erg lekker, en ik ben normaal niet zo van de sporthorloges.
Deze vriendelijke geprijsde G-Schock zal weldra ook hier beschikbaar komen. Lijkt me een prima beater om de hamilton hierboven in bescherming te temen bij klussen in huis ed.
DW-5600RL-1
Mooi mooi mooi!
Yes, liep onlangs een beetje rond te kijken op de horlogeafdeling van de Bijenkorf en deze viel me meteen op. Zowel de zilveren als de zwarte wijzerplaat was prachtig. Perfect maat ook, en maar €1095 als ik me goed herinner.
Ja.
Want?