Deze stond op mijn verlanglijstje, met nadruk op “stond”. Gisteren toegekomen. Helaas te smal voor mijn pols en dus genoodzaakt om te retourneren. Zo zie maar dat het ook al eens kan tegenvallen als je ze eenmaal live rond je pols ziet…
Voor mij is dat echt verreweg de Christopher Ward the Twelve X.
Ik zou zo de helft of meer wegdoen voor deze maar in de angst dat ze ooit een rose of goudkleurige uitbrengen doe ik het niet.
Wat mij opvalt is dat de lume pip niet netjes gecentreerd is, verder wel een mooi horloge.
ja, lijkt wel een Seiko zo
Één met een keer. €100 per maand op zij trachten te zetten, en die Reiwa scoor je binnen de 2 jaar.
Pfff, wat een vraag. Een JLC Reverso, een Omega Speedmaster Reduced en een Venezianico staan momenteel op mijn verlanglijst. Oh ja, een Omega Seamaster ook.
Gewoon doen! Draagt gewoon als een 40 mm op mijn eveneens slanke pols van 16,5 cm.
heb nog een mooie nieuwe voor je
Is zeker een hele mooie
Heel mooi ook die zwarte plaat! Die heb ik ook nog even omgehad in de IWC Boutique. Maar met al 2 zwarte wijzerplaten in de collectie vind ik die aqua dan juist wel weer een gave afwisseling in mijn eigen collectie.