APMV
6 april 2025 om 10:19
3122
Deze staat uiteraard nog steeds op nummer 1
Gisteren in Ootmarsum nogmaals bevestigd gezien
Mede dankzij Yvo, maar ook dankzij @Nickjackelson met zijn briljante guilloche die ik een half uur mocht dragen
Nogmaals dank voor de inspiratie en bevestiging. Jij hebt smaak
19 likes
APMV:
Uniek
Die kleur van de kast is zo tergend mooi!
Man man man
2 likes
Heel graag, daarvoor zijn GTG’s toch? Je had hem wat mij betreft de hele dag om mogen houden! Ik verheug me bijna net zo zeer op jouw NA als dat je dat waarschijnlijk zelf doet
4 likes
Prachtige Reverso (topfoto ook)
1 like
Op dit moment de volgende 2:
Nomos Club Sport neomatic Worldtimer
Omega Seamaster Aqua Terra Small Seconds
De eerste is binnen budget
15 likes
Ja? Gaat het binnen afzienbare tijd gebeuren? Ik hoop het voor je!
Daaf23
8 april 2025 om 08:41
3133
Allebei ver boven budget, maar wel iets om naar uit te kijken, en als ik ze dan heb, kan ik mijn geluk niet meer op
20 likes
Maxvl
8 april 2025 om 08:42
3134
Dromen mag toch? In ieder geval een mooi doel om naartoe te werken!
2 likes
Jobo68
8 april 2025 om 15:58
3136
Volgens mij staat deze nog steeds in het blauwe te koop.
1 like
aha, ik heb een nieuwe gekocht voor minder
bedankt voor het meedenken
3 likes
Valt mij ook op dat vraagprijzen voor gebruikte modellen in het blauw regelmatig hoger zijn dan nieuwprijzen op chrono24 of buitenlandse webshops (en dan heb ik het niet over prijzen waar nog btw/import bijkomt, maar gewoon EU)
On topic: heel gaaf, die titanium 38mm DS action, maar ze hadden dat datumvenster weg moeten laten. Past toch niet bij dat matgrijs en turquoise… Maar das persoonlijk hè…
3 likes
eens, nutteloze complicatie wat mij betreft
1 like
Deze zit al even in het winkelmandje, de bestelknop alleen nog niet ingedrukt
6 likes
APMV
8 april 2025 om 18:54
3141
Mijn verlanglijstje is nu leeg
Deze foto kennen jullie ondertussen allemaal.
[IMG_6584]
In oktober 2022 ontmoette ik samen met mijn zoon op WatchTime in Düsseldorf Yvo Staudt. Zijn passie, gedrevenheid, ondernemerschap, lef en enthousiasme zijn me echt bijgebleven. Evenals de destijds recent gelanceerde Staudt guilloche chronograaf met de blauwe wijzerplaat. Ik paste deze daar voor het eerst en het zaadje was geplant.
Dit specifieke model is nooit meer uit mijn hoofd verdwenen. De kleur van de wijzerplaat, de guilloche te…
Geloven jullie dat
4 likes
Ook hiervan staat er eentje in het blauw