dat is idd iets minder van de groene,ben er ook naar aan het kijken
mijn vrouw heeft de 34mm en is een mooi horloge
Wow vet hoor! Bloodhounds is toch geweldig met die grijze plaat.
En die Frecce tricolori? Die mag daar ook wel tussen staan, ookal is het geen Naval
Het is lastig om gewoon rust te hebben. Ik wil ergens nog een doel hebben. Daarom neem ik me voor om een g10 met tritium plaat in goede staat te overwegen.
Als groot Speedmaster liefhebber de nieuwe Speedmaster met witte wijzerplaat. Een mooie aanvulling samen met de “standaard” Speedmaster en de Snoopy.
Ja die mag er zeker ook tussen. Ik heb een voorkeur in mijn collectie voor militaire horloges.
Ik twijfel ook al een poosje maar hij blijft trekken. Moet van mezelf wel eerst gaan passen en hopelijk vind ik een leuke waar de kop vanaf is.
Anyway ik verheug me op de NA!
Joh! Moet jij geen focus houden? Wel een gaaf horloge.
Ik wil te veel
Waarom zet je die zwarte ook niet te koop dan? Never mind… Gehad lees ik.
JA DIT DUS X 2
De Longines Heritage 1935. Ik vraag me alleen af met de wet van Pythagoras (A2xB2=C2)wat die 42mm zonder kroon op mijn pols doet. Soort van rechthoekig en de diagonaal is best groot. Waard om uit te vinden.
Zo wordt de diameter wel heel erg groot, iemand heeft niet goed opgelet toen deze STELLING behandeld werd tijdens de les.
Ik zie het nu pas
Laten we er een plus van maken.
Er komt bij mij weer een Rolex. Neo vintage. Niet op korte termijn, omdat ik wat ik nu heb niet kwijt wil.
De 16710 GMT Coke staat nu bovenaan, maar een Explorer II 16570 lonkt ook.
Onlangs een Speedmaster aangeschaft die waarschijnlijk in de nabije toekomst plaats gaat maken voor deze Panerai.
Mag het ook een gedeelde eerste plaats zijn?
Maar ik zie het niet direct gebeuren. Er is relatieve rust, en ik wil geen budget bijsteken in de verzameling.