Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Deze al best een tijdje:

Ik twijfel nog erg over de band. Binnenkort maar eens gaan passen, maar dat zal nog best lastig worden vrees ik

14 likes

Een Forstner President er op.

2 likes

Dat zal toch echt deze moeten worden. Heb echter met mezelf afgesproken dat ie met het de koopzegels van de Appie bij elkaar gespaard moet worden. Dus ben nog wel effe bezig😆

7 likes

Hmm, vind dat ook niet echt mooi. Daarnaast draag ik liever geen aftermarket stalen banden op duurdere horloges.

1 like

Tsja, als 't huis is overgedragen, ik goed gerekend heb en dus de pot voldoende heb aangevuld zoals ik begroot heb, één van deze drie.

Al jaren op mijn wish/grail list en meermaals gepast en wellicht komt het er binnenkort van. :sweat_smile:

17 likes

Maar duikers hoeven niet mooi te zijn, ze dienen je te helpen om mooie dingen te beleven.

Voor mooie horloges zijn er andere segmenten.

Deze heeft wel een mooie band:

14 likes

Heb je deze al eens gepast Jaco?

8 likes

Voor mij al een aantal maanden deze

Misschien ooit!

8 likes

Waar zit de twijfel? Die band zit heel comfortabel is mijn ervaring. Daar ligt het niet aan. Maar het moet wel enigszins je smaak zijn. Het is wel een klassieke combi en een presidentband doet daar toch wat aan af m.i. De mijne :point_down:

8 likes

Dan toch wel deze :point_down:t2:

(Al druk zoekende: Gezocht: Orient Kamasu Red )

4 likes

Voornamelijk het gebrek aan taper en de end-links. Vanwege mijn smalle polsen heb ik een hekel aan stalen banden met lange end-links waardoor de lug to lug afstand van een horloge erg lang wordt, zoals bij een Planet Ocean 2201.50.

Hier ziet de aansluiting van de end-link op de band er ook vrij lelijk uit:

Dat zeker! Mijn Peter Blake Seamaster draag ik op de standaard 1610/930 band. Die band vind ik los gezien een stuk mooier dan de ‘bond’-band, maar als ik dan een foto zie van een SMPc op de 1610/930 klopt dat toch niet en vind ik de ‘bond’-band mooier staan.

9 likes

Tot nu toe geen mooiere gezien dan de tissot prx in rose gold, maar ik ben opzoek naar een trouwhorloge en daar vind ik hem dan weer te sportief voor ogen…

6 likes

Inderdaad heel tof! Ik zou het gewoon lekker doen!

1 like

Heb er geen geld voor :yum:

8 likes

Zit nu al een flinke tijd op deze. Enige tijd geleden in het groen om de pols gehad en was verkocht. Begin nu soms toch te twijfelen over de zwarte plaat, aangezien dat makkelijker te combineren is en het mijn dagelijks horloge zou worden. Maaarrr, ben toch bang dat ik daar uiteindelijk spijt van ga krijgen.

15 likes

Ja toch wel 1 van deze 2:

14 likes

Longines Legend Diver met witte wijzerplaat lijkt me wel wat:

17 likes

Lijkt een dubio tussen kiezen met het hart en kiezen met het hoofd.

Die laatste keuzes staan meestal snel in het blauwe gedeelte.

Inderdaad, daarnaast kan ik me zo snel ook geen kleuren outfit bedenken waar dit horloge niet bij zal staan.

Is niet mijn pols.

1 like