Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Toch deze ipv de OP

7 likes

U heeft smaak

Draagt wel ‘zwaar’.

Zenith Prime al bekeken?

1 like

Leuk! Dit is de Sinn 102 toch?

Guinand heeft die destijds gemaakt voor oa Sinn, maar ook voor de KNVVL. Leuk feitje, des te meer dat ik dit horloge bij mijn ouders in de la vond, waarschijnlijk bij een rommelmarkt gevonden…

2 likes

Zou deze zo graag willen kopen - tips zijn welkom :tada:

IMG_4004

4 likes

Tijdje niet zo actief op HF. Maar het loeren begint weer een beetje, deze staat bovenaan de lijst. In blauw of zilver.

Al zwerven er volgens mij alleen een paar blauwe Chronomat 36’s op het forum.

11 likes

Wel een ander bandje en de prijs is om de hik van te krijgen…

13 likes

De mooie speedmaster van @Tudor95 , maar doordat ik een nieuw lid ben (eerste reactie hier ook) kan ik geen pb sturen naar hem. Hopelijk bereikt hij me zo.

2 likes

Normaal na wat likes of een voorstelling zou je al vrij snel Pb’s kunnen sturen. Ik zal je een pb sturen, misschien kan je erop antwoorden als je trustlevel het toelaat.

1 like

Ja inderdaad maar volgens mij klopt hij niet helemaal. Bij deze hoort de bezel een ronde pip te hebben volgens mij maar sowieso een heel mooi horloge hoor. Ik vind zoiets helaas nooit in een la. Vond vroeger wel dingen in de la van mijn vader die ik als jong jochie heel leuk vond. Zowel de paatjes als de verhalen :wink:

1 like

Die ziet er ook goed uit, bedankt voor de tip!

Deze:
88b1be0bfedf9ce8c911721631b8e521a6632620_2_454x500

8 likes

Nieuwe FC

calibre FC-301 (base La Joux-Perret G100) - automatic - 24 jewels - 28,800 vibrations/hour - 68h power reserve - hours, minutes, central seconds (hacking)

7 likes

Non matching 2’s.

Volgens mij is de enige nieuwigheid de band?

1 like

Met bracelet idd mooi, maar je zou ook nog een passende strap kunnen overwegen.
Ik heb deze combi en dat draagt erg fijn.

5 likes

1 like

Nu je het zegt…:melting_face:

Ik was toen de versie op band uitkwam ook geschokt toen ik hierop gewezen werd…

5 likes

Once you see…

Bewuste keuze?

Ik vermoed het wel ja.
Of AI gevraagd “ontwerp me eens de getallen 1 tot 12 in een sierlijk lettertype” en dat zo op de plaat geplakt.

Prachtig, super elegant!