Aha! Topic had ik gezien en gelezen! (Overigens een leuk verhaal en prettig lezen ) Ook een hele mooie keuze, veel (draag)plezier!
Je bent TL-2?

Nog 292 dagen HF checken
Kan dus kennelijk ook na 73 dagen.
Een glitch of @junior had er zin in vandaag
Zag ik ook vreemd maar misschien daarom wel nog niet mogelijk om te verkopen.
Inmiddels gisteren kunnen ophalen. Wat een horloge!
Net m’n status gekregen. Stond gelukkig niet te boek als stout in Sinterklaas z’n grote boek.

Net m’n status gekregen. Stond gelukkig niet te boek als stout in Sinterklaas z’n grote boek.
5 euro in de btw
Nadat ik @Jaap86 zijn lijstje zag heb ik ook deze groene bovenaan staan
Goede smaak
Ben van de horloges met groen, dus deze daily tudor Harrods edition, of de submariner Starbucks kan dan afgewisseld worden met een groene oyster
Ja mooi! Vond deze online, misschien zou ik hier wel een snelle slag kunnen maken stel ik die ander nog even uit
Wat let je?
Te koop aangezien ik mijn zinnen gezet heb op iets anders. Mogelijk de mooiste uitvoering van de jaren '90 Carrera re-editions. Deze komt als full set en uit het eerste jaar (1996). Aan het horloge een prachtige Kaufmann crocoband. Enkel de originele Heuer gesp mist, de vraagprijs reflecteert dat. Het verplichte (!) rijtje: Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!): Merk en model: (TAG) Heuer Carrera 1964 re-edition CS3140 Diameter: 36mm Leeftijd:…