De Uemura is idd heel erg mooi maar het horloge op de foto is geen Uemura, die heeft een andere (veel mooiere) kast.
Kijk eens goed naar de Mido hoe mooi gemaakt en afgewerkt, en design . Prima combineren met straps ook. Door de zwarte kast zal die kleiner ,ogen,
De Fears is ook erg mooi in zijn eenvoud icm de kleur van de wijzerplaat!
Er zijn natuurlijk veel die ik wil hebben, maar die zullen nooit binnen handbereik zijn. De JC gyrotourbillion, VC solaris ultra compilatiom, brequet perpetualâŠmaar deze zijn voor enkele stervelingen haalbaarâŠ
Maar voor mij:
- rolex yachtmaster 40 rhodium ref: 126622
- iwc da vinci perpetual goud ref: iw3750
- Bulgari octo finissimo ref: 102713
Blokcitaat
Deze is heeeel gaaf! Welk model/referentie?
M91650-0001
Maar inmiddels toch iets anders:
Als ik dit horloge inderdaad binnenkort ga aanschaffen, dan zal dat zeer waarschijnlijk mijn allerlaatste horloge-aankoop zijn.
Cool ding. Welk refnr.?
BN4044
Wel fors, met 46 Ă 47 mm.
De Grand Seiko Heritage Collection SBGA211 âSnowflakeâ Spring Drive. Die gaat er echt komen. Zodra ik hier mân horloges mag gaan verkopen (bijna een jaar lid, mag nog niets, kennelijk nog niet braaf genoeg) ga ik geld vrijmaken voor de SBGA211.
Nog 292 dagen HF checken
Verder mooie keuze uiteraard!
Ik heb nog geen âintegratedâ of âGenta stijlâ horloge maar deze Tsuyosa zou me wel kunnen overtuigen, zeker voor de prijsâŠ
De âGentaâ look is niet zo uitgesproken met het leren bandje maar de stalen band is apart verkrijgbaar (ik veronderstel dat de metalen band dezelfde is voor alle Tsuyosa horloges, hier voor de 40mm versies, wel te verstaanâŠ).
Alleen de tsuyosa small seconds zullen er op passen. Kijk ook naar de prijs en verkrijgbaarheid van de bandjes, kosten kunnen oplopen van losse stalen bandje.
Ja, ondertussen gezien dat de metalen armband verschilt van die op de gewone 40mm Tsuyosa.
De metalen armband voor de âgewoneâ 40mm Tsuyosa is beschikbaar voor 80 euro op horloge.be. Die van de small seconds niet. Toch vind ik deze small seconds een heel mooie verschijning en het leren bandje geeft er een chique toets aan.
De metalen armband is niet echt nodig, kan ik later nog altijd bijbestellen wanneer hij beschikbaar komtâŠ
Edit : toch maar even passen eerst en niet online bestellen, ik heb zo het gevoel dat die 40 mm mij wel eens parten zou kunnen spelen. Misschien wordt het wachten op een eventuele 37mm versie van de Tsuyosa small secondsâŠ
Ga passen idd. Je kunt ook andersom zoeken naar een leren of rubber bandje voor de small seconds.
Ik heb deze gehad op een 16.4cm polsje en dat ging prima.
Aha! Topic had ik gezien en gelezen! (Overigens een leuk verhaal en prettig lezen ) Ook een hele mooie keuze, veel (draag)plezier!