Omdat een echte duiker of GMT nog niet in de collectie zit en ik al wat vintage ogende uurwerkjes heb, staat deze momenteel op 1.
Maar dan in de volgende setup
Duiker en GMT in één met een COSC Certified Chronometer grade sellita movement en 300m. Mooie specs voor die prijs en een eigen smoel zonder de zoveelste sub te zijn. En met de swappable bezels kan ik er een echte duiker bezel opzetten ook. Als hij nog steeds op 1 sta wanneer mijn werkjubileum er binnen 6 maand aankomt, weet ik nu al op wat ik mezelf trakteer.
Cool ![]()
word als het goed is de FF no rad.
de zwarte dus…
Wat een spec! Waar ga je hem halen?
Buiten de eu helaas want ik moet een hoop BTW betalen ook nog eens…
@Eas en @Sixcoder hebben jullie mijn topic al eens gezien…
En nog een shot van een andere ex van me…
@MannetjeMar Jazeker ken ik je topic! Zo ben ik achter het merk Blancpain gekomen. Waarom heb je de keuze gemaakt om ze weg te doen?
Wellicht komt er binnenkort weer eentje in de EU te koop?
Ik ben niet per se een verzamelaar, en dan maak ik weer eens ruimte voor wat anders. Het kost natuurlijk ook allemaal genoeg! Maar na heel veel horloges en evenveel buitenbeentjes blijf ik erbij dat Blancpain, althans voor mij, één van de mooiste is! Samen met Panerai en Rolex. Alle overige merken kunnen mij overigens ook bekoren… in hart en nieren liefhebber van horloges en het enthousiasme van de bezitters ![]()
Over buitenbeentjes gesproken… 47mm titanium flyback chrono
Ik snap wat je bedoelt!
Momenteel zit ik in de fase nee, ik heb dit niet nodig. Maar ik wil het wel!
Foto voor de sfeer.
Herkenbaar voor het merendeel van de leden hier volgens mij ![]()
Klopt het dat die maar max 2 minuten kan timen, zo ja is het dan echt een chrono te noemen?
Lijkt mij niet op korte termijn, is een limited edition
Euh 2 min? Nee nee… in ieder geval 60 min… achter de blauwe wijzer zit er nog eentje die na een rondje van de blauwe een minuut verder springt en zo verder…
Ik denk dat hij een nieuwe limited bedoelt ![]()
Akkoord, ik ben in de war met een split second chrono door gebruik van die 2 wijzers.
Ik ben in een drukke zoektocht naar een net horloge met een sportief randje. De kanshebbers zijn wel een beetje bekend: Grand Seiko of Cartier.
Er zijn 2 goede kanshebbers van team Cartier, maar nu staat deze bovenaan. De L versie: Santos Dumont WSSA0022.
Die is wel heel tof Martijn ![]()