Ik kijk wel 10x per dag. Wil deze iets te graag hebben ![]()
Er stond ineens op Google een resultaat tussen van Van Es in Maassluis. Even snel reviews gezocht, waren goed, dus Direct besteld.
Staat inmiddels niet meer op de website.
Ik kijk wel 10x per dag. Wil deze iets te graag hebben ![]()
Er stond ineens op Google een resultaat tussen van Van Es in Maassluis. Even snel reviews gezocht, waren goed, dus Direct besteld.
Staat inmiddels niet meer op de website.
Waarschijnlijk een Amerikaanse site waarbij maand eerst genoemd wordt.
Klopt inderdaad, ik had het niet eens door dat ze Amerikaanse notitie gebruikten ![]()
Voor wie wil (en durft), heb er net 1 hier besteld:
Er lag er gister nog een in de vitrine van juwelier Rijk op de Heiligeweg in Amsterdam.
1 exemplaar dat dan weer wel. Mocht horloge even bekijken, maar had verder geen interesse.
Wellicht interessant voor de geïnteresseerden.
gadverdamme hij zat al in mijn winkelmandje maar eenmaal door het frans geploeterd greep ik alsnog net mis ![]()
Wel ook goed waardeloos overigens van Casio, je moest lid worden van de Casio Club zou je een mailtje krijgen zodra hij beschikbaar was, maar ik heb dus helegaar niets ontvangen.
Ook hier vanuit Casio geen notificatie ontvangen. Een Casio-ID had ik al.
Vanuit Frankrijk is dit weekend wel gelukt maar dat is natuurlijk een beetje een gok of dat gaat lukken. Voor de zekerheid wel met de (verzekerde) creditcard betaald. Duurt nog wel even maar ik ben heel benieuwd…
Wat een leuke verpakking van de verkoper.
Horloge voelt erg goedkoop. Als ik geen back to the future fan was, had ik het niet voor 120 euro gekocht. Niet eens voor de helft.
Maar dat mag de pret niet drukken. Vind de kleurstelling erg gaaf zo in de stijl van de DeLorean.
Ps. Had deze openstaan op een gerenommeerde website. Aangemeld voor een notificatie als die beschikbaar was.
Geen melding gekregen en staat ineens op binnenkort weer beschikbaar voor 229 euro ipv 119 ![]()
Echt leuk gedaan!
Ai, dat valt tegen van Casio.
Dank voor je eerlijke mening! (Als ik elders roep dat de MoonSwatch nieuw niet meer dan €100 waard is word ik bijna afgebrand).
Ik wilde op mijn vakantie adres nog even naar de Casio dealer gaan maar ik weet genoeg. Ben geen speciale fan van dit thema dus dan is het de moeite niet waard.
Ondanks dat wens ik je er veel plezier mee!
De niet BTTF uitvoering is ook te krijgen voor nog geen 40 euro. Heeft dan wel een rubberen band ipv rvs, maar dat zegt eigenlijk al genoeg.
Desalniettemin vind ik het een erg leuk horloge en ben ik er blij mee.
Het is zeker een heel leuk horloge en als BTTF liefhebber hoort het in de verzameling. Mooie auto, de DeLorean, één keer in mijn leven een echte “in het wild” gezien.
Ik ben ook Casio fan, net als mijn volwassen dochters. Heb zelf een W-800H, Duro (106) en een stalen Casioak dus ben alleen degelijke Casios gewend.
Wat een leuk horloge!!! Groot fan van deze reeks, hopelijk kan ik er ergens 1 bemachtigen.
Zie al één op mp voor een belachelijke prijs en nog geeneens geleverd
2x retail voor een plastic casio kastje. Even wachten tot het besef komt dat ze mogelijk verlies gaan lijden en alles te koop komt te staan.
Damn! mooie aanwinst hoor, had hem zelf ook graag willen hebben maar helaas net te laat.
De films waren natuurlijk super marrtyyyy marrtyyy doc! doc doc! geniet van je horloge! ( mooie box ook! )
Krijg net een mail dat ze niet kunnen leveren. Heeft iemand anders hier ook besteld en dezelfde mail gekregen?
Yep, ik ook. Heb m geannuleerd en de hoop opgegeven.
Moonswatch praktijken all over again.
Casio roept … ALLEEN verkrijgbaar als Casio Club member en dumpt vervolgens OVERAL het horloge behalve op zijn eigen websites voor zijn members.
Ben er wel een beetje klaar mee enige wat ze doen is de scalpers in de hand werken met dit soort geintjes.
Staat er dus nog steeds, wat een rukkers!
En het niet eens het echte model dat MJ Fox droeg.
Verpakking van de metalen is wel leuk maar het is gewoon een ander horloge.