Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Hele mooie aanwinst !! Ook die mooie vintage vibe.

Deze 2 waarbij de iwc eerst es irl gepast moet worden (formaat en band staal?)

3 likes

4 knallers :+1:t4:

1 like

Ja jij bent een stuk meer bescheiden met slechts twee :slight_smile:

WSSA0029. List is geloof ik 6750. Op leer en staal. En, dus niet of. Enige puntje vind ik het quickswitch systeem van Cartier. Waardoor je geen aftermarket leren banden kan gebruiken.

1 like

Een gedeelde eerste plaats tussen:

Ennnnn:

5c17eabdc84468d2311706cf6e34f465

En misschien wel een 2de plek maar misschien ook wel een hahaha:

Longines-Flagship-Dial-5

6 likes

Prima smaak! Die bovenste twee staan ook op mijn lijstje, maar zoek nu even geen vintage. Beide wel prachtig!

1 like

Die eerste tudor is mooi, een prachtige ‘rustige’ samenstelling :heart_eyes:

Zeker, maar dat vind ik wel leuk aan de Longines, oogt vrij vintage maar is wel nieuw :grinning_face_with_smiling_eyes: en een echte dresser vind ik :ok_hand:

1 like

Goede keuze, @theinvisibleman, ik doe mee.

3 likes

Machtig spul he, knopjes…

Hoop dat ik het kan volhouden tot Iig einde deze maand.
Denk dat ik ik na alle maandelijkse verplichtingen de Archimede kosten over zou kunnen houden.
Wel zo fijn toch als het gewoon van de doorlopende rekening afgeschreven kan worden.

We gaan t zien… heb er moeite mee.
Ik wil
Ik wil
Ik wil

3 likes

Nog een beetje aan het oriënteren en heb ook geen haast. Maar een van deze zou het zomaar kunnen worden:

Toch weer een duiker (Oris Sixty-Five of Certina DS Action Diver 38); die draag ik verreweg het meest. Of weer een keer wat meer dressy (Seiko Presage Sharp Edge). Hoewel dressers in het verleden wel erg vaak in de horlogekist bleven liggen… :thinking:

5 likes

Onmogelijk kiezen, dus alle 3 doen!

2 likes

:laughing:Lijkt me inderdaad het verstandigst. Voor de zekerheid!

1 like

Ja echt een aanrader. Veruit de mooiste nieuwe Rolex die er is. Perfecte maat en perfecte ‘Bling’. Niet in onze prachtige hoofdstad te dragen trouwens :wink:

4 likes

@Henk2404 @The_Don De zoektocht is begonnen, benieuwd hoe lang 't me gaat kosten… :grin:

2 likes

Deze

6 likes

Het kan in een uur geregeld worden…:wink: de vraag is dus meer ‘Hoeveel gaat het kosten’…

1 like

Jaja ik weet 't maar ik zoek 'm bij de AD, dus vraag is toch primair levertijd :grin:

2 likes

:thinking:
Juist gekocht om te dragen als ik ga zuipen etc.


Ipv de Rose AP als ie er is.

4 likes