Dan zuip je verkeerd
Ik dacht aan een Aqua Terra maar ik zie hier zoveel moois voorbijkomen. Ik ben het even kwijt nu.
Doe mij maar n betmen
De Seiko SPB143 begint ook meer te groeien…
Zou een heerlijke beater zijn naast mijn Citizen NY0040 Promaster en met z’n drilled lugs lijkt de 62mas reissue een echt strap monster.
Voor de bedrag heb ik lang en breed en nieuwe.
De Seiko Uemura / Captain Willard SPB153 zou in dat geval een beduchte concurrent zijn.
Lijkt mij een erg lastige keuze. Zou er dan waarschijnlijk op neer komen dat ik ze allebei wil. Maar dan komen we weer in MM300 SLA021J / Doxa Sub300T Caribbean territorium .
De MM300 SLA021J heb ik al een keer gehad en wat betreft de Doxa Sub300T Caribbean heb ik al te veel omtrekkende bewegingen gemaakt. Denk toch echt dat die er ooit een keer moet komen…
Ik heb niet zoveel met deze kastvorm 🤷🏻, maar kan me wel voorstellen dat het top wordt gevonden
Mooie chrono. Die Milanese band staat hem uitstekend.
Bedankt maar in het geval van zo’n Seiko zou ik voor een vers exemplaar bij de dealert gaan.
Welke hier was jouw vriendin?
Een van de volgende horloges mag in ieder geval komend jaar worden aangekocht… Na een jaar met ellende mag je jezelf belonen lijkt me zo
16710 uit 1994
Tudor Small Block Panda
Deze begint echt steeds meer bij mij te groeien. Zou een mooie toevoeging zijn. Toch een beetje Seiko in de collectie…
Mijn nieuwe heb ik 2x gedragen en weer ingeruild bij van Baal. Zie website bij okazies