Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

De Spb143? Of welk horloge bedoel je?

1 like

Ja maar ik mis t verhaal n beetje geloof ik

Vond em vooral wat klein terwijl ik maar 16,5cm pols heb. Maar dat idee had ik met Sub41 ook. Totdat ik de SD43 had. Toen klopte de Sub opeens beter. Aaaargh k#thobby! Zit tussen de oren volgens mijn vrouw…
Zit er toch wat :upside_down_face:

4 likes

De Zenith A384, maar dan niet op de OEM zwartlederen band of de ladder. Zoiets wel:

19 likes

Verdringt andere horloges in mijn collectie op het moment.

Een home run voor Seiko

1 like

Wat is daar eigenlijk small aan?

Van harte! :ok_hand:

Cross post, maar deze dus voor nu

6 likes

Om deze reden ben ik voor de 147 gegaan (bruine sunburst plaat met goudaccenten), en ook omdat die net wat meer afsteekt bij de zwarte horloges die ik al heb.

Misschien ook iets voor @rlc om te overwegen, er zijn best wat leuk verschillende variaties van de SPB.

Binnen bereik (natuurkijk niet tegelijk):
Nr 1

Nr 2

Nr 3

Buiten bereik :frowning:

5 likes

Die Zenith lijkt wel een stealth bommenwerper, maar het klopt wel. Mooi.

Big Block staat voor de Tudor met een Submariner kast. Small Block staat voor de Daytona kast zoals wij hem kennen. Zie foto hieronder :grin:

4 likes

Ja dank. Ik was altijd in de veronderstelling dat die chronos van tudor een big block waren.

Heb jij paraat vanaf wanneer ze die smallblock zijn gaan gebruiken?

Mijn grail… (op dit moment hoor :slight_smile: )

15 likes

Bijzonder horloge. Ik zou deze weleens in het echt willen bekijken. Mijn ervaring met Aqua Terra’s is dat ze in het echt meestal veel mooier zijn dan op beeld.

4 likes

Ik wilde eerst nog voor een frisse Doxa Sub 300T gaan voor de zomer, maar ik denk dat ik nog even ga doorsparen voor de nieuwe IWC pilot chrono in 41mm. Wat een mooi ding is dat zeg. De vorige in 43mm hield me nog tegen qua afmeting.

15 likes

Dacht 1996, die nummers beginnen altijd met 792xxx in plaats van 791xxx

2 likes

Mooi hoor de nieuwe IWC chronograaf… Ben benieuwd hoe deze om de pols valt, maar gaaf ding :ok_hand:

1 like

Ja ik ook, zeker eerst passen…lug-to-lug is nl. nog steeds best stevig.

1 like

Bedankt hiervoor! Wordt weer een duur geintje :roll_eyes:

1 like