Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Ja! Die vind ik ook mooi!

Dat is de SBGD202 toch?

1 like

Klopt idd. Komt ie mischien eens bij jou…:grinning:

1 like

Haha hij is absoluut prachtig maar niet zo prachtig :see_no_evil:

1 like

Zoals 't er nu naar uit ziet word ik volgend jaar 40 en dat is een goed excuus voor deze Black Bay 54. Maar eerst het horloge budget aanvullen en proberen tussendoor geen andere horloges te kopen.

Eyes on the prize :grin:

26 likes

Oh lekker. Ik ben echt liefhebber van de bb54. Zo underrated.

2 likes

Ik krijg deze niet uit m’n hoofd. Heb al heel wat uren besteed aan 't kijken van YouTube video’s :rofl: maar nog nooit om de pols gehad. Maar ik kan me niet voorstellen dat ie tegenvalt als ik 'm een keer ga passen. Prachtig ding!

1 like

Zoals elk horloge is die het mooiste om de pols bij een ander. Dan waardeer je weer hoe mooi je eigen horloge is. Imo.

6 likes

Helemaal eens👍

1 like

:sweat_smile:

1 like

Eerst maar eens meemaken he, maar we zijn goed op weg :sweat_smile:

3 likes

Staat nu nog bovenaan mijn verlanglijstje!

Hopelijk eind volgende week een feit :star_struck:

28 likes

Lastig om een keuze maken :star_struck:

23 likes

Nou in elk geval een omega! :sweat_smile:

underrated zou ik hem niet durven noemen, geloof dat alles en iedereen er lyrisch over is. :smile: (Ik vind hem ook erg fraai.) understated, dat dan weer wel. :+1:

1 like

Jain.

In de tudor hoek is iedereen lyrisch. Maar ik merk toch ook regelmatig dat ze het ‘leuk’ vinden en niet wow!

En dat is die wel. Die dial en faux patina en de maat zijn prachtig gedaan. Laat dat maar aan tudor/Rolex over.

Very very true!

1 like

9 likes

PO 39,5mm:

16 likes

Blauwe Globemaster :wink:

2 likes

Of de witte speedmaster om een setje te maken.

Seamaster valt af, zou mij gaan irriteren aan de microverstelling ervan, echt slecht gedaan door Omega.