Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Cartier Tank (3169)

Foto van Instagram/Wristbuddys, niet het goeie model maar wel hoe ik 'm casual zou dragen. Mooie band!

14 likes

Huppel een beetje over en weer tussen

en

Maar voor het potje weer dermate vol is kan er een hoop gebeuren :man_shrugging:

12 likes

Ja ik ben sowieso nu van plan een gebruikte hier uit het blauwe deel te halen, moet zeggen dat een reduced me ook nog altijd blijft aanspreken maar weet nog niet of ik (voor mijzelf) het gevoel heb dan nogsteeds ‘‘net niet’’ m’n grail gehaald te hebben.

Op leer helaas een nogo (eigenlijk geen enkel horloge…) en de losse band is ook moeilijk aan te komen/duur/matched dan qua gebruikerssporen niet aan het horloge zelf :frowning:

Misschien wel een gedeelde eerste plaats.

Dit staat met stip op 2 maar is financieel niet haalbaar.

Credit @Brent05 (in het blauw)

14 likes

Zou je dan specifiek de 214270 willen?

1 like

Het doel voor dit jaar
Grand Seiko SBGM221G

5 likes

214270 Mk 2 of 224270.

Ze hebben allebei hun unieke sterke punten.

De 214270

-tekst op de wijzerplaat mooier in balans (subjectief)
-wijzers en lume plots smaller
-case size iets kleiner

224270

-AR (dit is wel een grote)
-lug to lug iets korter
-meer contrast door glossy wijzerplaat

2 likes

Ik had geen concrete wishlist meer. Maar ik ben toch wel heel nieuwsgierig geworden naar deze schoonheid.

Zo’n Delugs staat mega goed. Kunnen jullie daar geen mooie deal mee maken @Sero? :laughing:

6 likes

Rolex Datejust 16233. Twijfel nog tussen champagne of blue dial…

Kijken of dat gaat lukken binnen nu en, zeg, een half jaar…maar geduld is een schone zaak. En eerst maar eens wat verkopen, het wordt anders te gek.

8 likes

Vind je 'm nu toch mooi? Of is dit weer een ander

De prio’s worden wat duidelijker in mijn hoofd.

Eerst deze voor Mevr. Kad

9 likes

Gave band op de Hamilton, weet jij welke band dit is?

Huh? Ik vond deze altijd wel mooi, maar ik twijfelde over of ik er nog een wilde met een zilveren wp. Maar deze is toch weer heel anders, platter, groter, ander uurwerk, datum (bij deze vind ik dat dan weer wel acceptabel) en op leer (geen geklooi met banden wisselen). Dus ik zat een beetje te gluren naar die van jou…en toen was 't ie opeens verkocht.

2 likes

Erg mooi horloge.

Ik ga niet beweren dat het een heel ander horloge is, maar wel een horloge met een ander karakter…

En meer hoogwaardige uitstraling.

1 like

Dank! Staat ook erg goed op onze Ostrich straps hoor :wink:

Lastige is dat zelfs stel dat ik een collab met Delugs weet te sluiten een groot deel van de kopers dat toch ook niet waardeert en het dan echt een enorm deel van de totaalwaarde weerspiegelt. Je weer vast wat een dergelijke strap van Delugs kost na shipping, tax etc…

2 likes

Er staat er weer één in het blauw👌🏻

2 likes

She’s fresh!

Pfoeh, moest even zoeken! Maar volgens mij is het een Uncle BOR, eigenlijk voor Omega.

Zou toch mooi zijn? Beetje saai, misschien. Maar mooi. :grin: :+1:

Wil geen golven maken, op jouw meertje van rust. :wink: Maar, had jij niet nog een vintage Heuer op je verlanglijst staan? :thinking:

Ook jij misschien even hier kijken?
Speedmaster – Uncle Straps

2 likes

Tja saai is t wel, vandaag tuinaarde gekocht alvast voor dat moestuintje.
Ach er is nog zoveel leuks op horloge gebied

En heb mij nog niet afgemeld hier op HF :wink:

3 likes