Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Dat is een beter idee inderdaad!

1 like

Tudor Panda Chrono
79360N-0002

Nou, ik hoop toch dat deze droom, binnen redelijke tijd (als in: paar maandjes), werkelijkheid wordt. :blush:
Wordt ook wel 'ns tijd. Zit hier al 3 jaar naar te loeren! :wink:

1 like

:point_up_2:ik ook, maar er zit geen geld in de horloge pot

In mei zou het potje voldoende gevuld moeten zijn om eindelijk deze montbrillant datora aan te schaffen.
Zijn wel lastig te vinden met zwarte dail en subdails en dan ook graag full set en op staal :partying_face:

15 likes

Dit word de volgende✌️

6 likes

Wie weet…

1 like

Modern Breitling bovenaan mijn lijstje. Er moet wel wat voor weg, wat me nog wat tegenhoudt. Maar man wat mooi:

29 likes

Prachtig :boom:

Een gedeelde eerste plaats en dat maakt het niet makkelijk.
De JLC Master Control Date versus de JLC Master Ultra Thin.

14 likes

Deze Willem

Of anders de nieuwe kleur

7 likes

Rechts.

2 likes

:point_up_2:dat is niet wat ik zeg Kristof :wink:

1 like

Nu is het nog steeds fifty-fifty…

1 like

Heb voor het eerst in tijden geen wensen en dat is voor mijn doen als flipperraar toch wel bijzonder te noemen.
Heb voor mijn gevoel de ultieme duiker en field-watch en meer dan twee horloges heb ik “eigenlijk” niet nodig.

Ben ook benieuwd hoe lang de rust gaat duren.

:wink:

10 likes

Niets meer eigenlijk.
Is wel mooi geweest na al die jaren alleen maar verlies bij verkoop :slightly_smiling_face:
Heb meer dan genoeg.

2 likes

Omega Speedmaster, eigenlijk al jaren (10+) en ze blijven maar duurder worden dus het moment om de knoop door te hakken lijkt alleen maar verderweg te schuiven :upside_down_face: :smiling_face_with_tear:

1 like

hier in het blauw blijft de prijs de laatste maanden stabiel of zakt die zelfs wat. zowel voor de saffieren als voor de hesalite versie. nieuw is het inderdaad te gek, elk half jaar en/of elke nieuwe versie komt er weer een hele klats bij.

2 likes

Koop je die ene op leer die in het blauw staat.
Prima prijs voor een 3861.

2 likes

Deze:
Omega Seamaster Ploprof 600 ref. 166.077

12 likes