Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Gisteravond voor slapen gaan, de knoop doorgehakt…

10 likes

Haal ff je adresgegevens van die afbeelding :wink:

2 likes

Toch wel deze. Maar met een stalen band. Ga morgen kijken… :smiley:

15 likes

En er kan een dikke streep door de Seiko 62mas SPB143J. Wat mij betreft door heel Seiko. Komt er bij mij iig niet meer in. Welk horlogebedrijf met fatsoenlijk verstand verzint er dit:

Terwijl het een reissue is van dit:

Deze staat dus terug bovenaan de lijst:

7 likes

Het horlogebedrijf die dit op de plaat wil zetten:
image

Mij zou het persoonlijk niet storen, liever dit dan die datum ergens halverwege 4 en 5.
Maar akkoord de doxa is toffer.

1 like

Om nou heel Seiko erop af te schrijven gaat wat ver, maar ik zie je punt.

Ik ben erg blij dat ik de eerdere variant heb, maar dat is dom geluk geweest doordat ik een paar weken terug de knoop doorgehakt heb.
Je hebt gewoon te lang getwijfeld :wink:

Waarom niet een 2020 exemplaar op de kop tikken?

2 likes

Vergroot wel de afleesbaarheid tijdens een lume moment in donkere omstandigheden…

1 like

Omdat ik het weer helemaal gehad heb met Seiko. Komt bij mij geen Seiko meer in.

1 like

Misschien dat dit je leed verzacht?

13 likes

Die is wel goed uitgevoerd. Hetzelfde geld voor mijn Seamaster Professional 300m.

Maar die van Seiko staat finaal uit het lood.

Helemaal buiten de cirkel. Plus het origineel (62mas) had het ook niet. Dus hele ontwerp en historie naar de kloten. Nul respect voor eigen historische ontwerpen en heritage.

3 likes

Die is erg mooi! Ik vind ‘m op leer wel mooi contrasteren.

1 like

Ah ok. Ik dacht dat je bedoelde dat hij beter weggelaten had kunnen worden, dan afgeknipt.

Ja hé? Zal op den duur ook wel een lederen band bijkomen. Maar wil wel graag de originele stalen band erbij.

1 like

Deze is echt leuk, en geen geneuzel over de/een datum👍

8 likes

Gaat het inmiddels weer een beetje, Ralph?

13 likes

Pffff ben blij als ik niet overal dat gezeur lees over die lume. Hoop dat je het snel een plekje kunt geven en de draad weer op kunt pakken… :upside_down_face:

4 likes

@RLC was niet zo goed gelumed. :joy:

24 likes

Mijn sarcasmograph gaat op rood. :joy:

6 likes

:rofl::rofl:

2 likes

Jason-Nash was mij voor, maar absoluut woordkoning waardig!

3 likes