Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Welke van de 4 bedoel je :grin:

Ik heb al langer helemaal niks meer op het lijstje staan. Soms wel zin om wat te ‘ruilen om het ruilen’… Maar geen verlanglijstje.

Raar? Ja.
Rust? Nee, ruilen om het ruilen blijft leuk.

Iemand VC ruilen? :joy:

1 like

Ja hoor, tegen mijn Seiko😂

Weet overigens nog steeds niet wat een klatsert betekent

Deze. En dat is al een tijdje zo. Helaas echter, not anytime soon …

6 likes

Ik doe met je mee. Dan zullen er echter ook wat keuzes gemaakt moeten worden qua vertrekkers en zo ver ben ik nog niet…

nomos-nomos-orion-38-weiss-386

4 likes

41mm Tag Heuer Aquaracer WBD2111.BA0928

Hou me graag aanbevolen als iemand deze wil verkopen of iemand weet!

6 likes

Afgelopen vrijdag diverse horloges gepast, waaronder deze drie knappe verschijningen met power reserve indicators.

Ze staan hoog op mijn lange, lange lijstje, maar helaas zullen ze nog niet zo snel om mijn pols prijken. Gelukkig heb ik engelengeduld :sweat_smile:

12 likes
  1. De Rootbeer, maar niet genoeg om hem boven list te kopen.
    2… Teveel :sweat_smile::joy:

Toch wel deze…

11 likes

Die is best gaaf! Sunburst plaat?

2 likes

Doen! Heel erg de moeite waard. Echt een topper van Seiko.

2 likes

Zeker! Onbewust toch een groot fan van horloges met een sunburst plaat :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ben der nog niet helemaal over uit, maar zeer waarschijnlijk wil ik een Tudor date+day 76213 met champagne plaat aanschaffen als nieuwe aanwinst voor de collectie :slight_smile::eyes:

Waarschijnlijk een BB58 blue, ergens in 2022. Ik wil iig een horloge wat mooi staat op diverse straps.

Een nieuwe introductie in de BB58 met zwarte bezel, mat zwarte plaat - maar zonder al die gilt accenten op de bezel en wijzerplaat zou ik ook nog overwegen.

2 likes

Een full NL set 116610LN. Maar niemand biedt een acceptabele deal aan :frowning:

Als ik grijs wil betalen ga ik wel naar de grijze heren…

6 likes

4 likes

Certina 25-652 donor om mijn prachtige DS te redden
image

2 likes

deze

6 likes

Dat vind ik bij bijna alle horloges :joy: