Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Hhhmmm… :thinking:

Er is teveel wat ik hierop zou kunnen antwoorden.

1 like

Vrij lange lugs inderdaad, maar ik draag de mijne altijd op een nato waardoor je de ruimte tussen band en kast niet ziet. Mij stoort het niet :+1:

3 likes

Dank u wel voor de feedback. Bent u blij met hoe het horloge loopt?

Ook als er mensen zijn die dit model verkopen mogen ze mij zeker contacteren. Ben namelijk nog niet het level voor in de zoekgroep te mogen posten.

Al wel een jaartje aan het loeren naar de black bay 58, binnenkort maar de Baltic Aquascaphe eruit en kijken of ik hier op het forum een mooi exemplaar kan scoren! Enige dat me een beetje doet twijfelen is de faux rivets op de band…

3 likes

Die zie je helemaal niet als je het horloge draagt.

Zou lekker een nieuwe bij de AD halen. Ze liggen tegenwoordig met enige regelmaat in de virtines.

7 likes

Er moet wat te wensen overblijven
Mido-Belluna-Royal-004

12 likes

Daarom, hij gaat er zeker wel komen! Jouw blauwe is ook erg mooi maar ik heb al een blauwe plaat op een van m’n Grand Seiko’s, dus ik ga voor de zwarte 58!

Dat, plus de taper op de band. Verder een mooi horloge.

1 like

Heb vandaag de hangang even gepast ter vergelijking met de normale Aquis. Volgende week langs een andere Ad om twee vintage Rolex modellen te passen. Dacht er uit te zijn. Moeilijk. Lastig. Wijze les. Eerst altijd passen.

5 likes

Staat wel fantastisch die Oris Aquis :ok_hand:t2:

2 likes

Vind die tweede Oris mooier en rustiger ogen, lijkt ook kleiner?

3 likes

21 likes

Schitterende Zenith!:heart_eyes:

1 like

Ja, deze moet er in de toekomst nog een keer komen.

1 like

Die hangang :green_heart:
Oris draagt top!

4 likes

12 likes

Ik ben benieuwd :wink:

1 like

Ja het oogt inderdaad rustiger, alleen het groen van die hangang is echt :100: die op de foto is inderdaad 39. Heb ook de 43 gepast.

15 likes

Als een zonnetje. Geen idee hoe accuraat, maar zeer tevreden.

Blijft ook een heerlijke klatsert!

1 like