Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Kijk eens goed in een passpiegel hoe anderen jouw horloge zien. Dan zul je opmerken dat wat aan de pols voor jou groot lijkt prima is.

Wristshots slaan sowieso nergens op. Daar vertekend alles.

Lekker kopen wat je mooi vindt!

2 likes

Voor hoe lang :joy:

1 like

Alibaba? :laughing:

1 like

Ca. 16,5 cm
Heb nu horloges tussen de 34,5 mm en 41 mm. Die 41 mm is een duiker en dat is echt de absolute max voor mijn polsje en tevens een uitzondering want ik wil eigenlijk liever niet meer groter dan 38 mm . Van trends trek ik mij doorgaans niet veel aan. Ik vind iets kleiner vaak smaakvoller dan iets groter.

1 like

12 likes

Deze twee staan met stip bovenaan……… mijn “you wish” lijstje :stuck_out_tongue_winking_eye:. Zal waarschijnlijk nooit gebeuren.

Rolex 126600 sea dweller en IWC spitfire chronograph.

Een van deze daarentegen zou mogelijk dit jaar nog werkelijkheid kunnen worden. (Moet er eerst nog even wat verkocht worden).


Sinn 358sa Flieger of Aquadive Bathyscaphe 100

8 likes

Ik wil nog eens een Vostok 24-uurs model scoren. Gewoon, omdat het een bizar ding is en mij vast de hele dag verward door de stad doet dolen en afspraken doet missen.

6 likes

Doe de Sinn maar dan

1 like

Heb je hier een linkje van? Deze is super gaaf maar kan hem niet vinden op de IWC site…

Verschrikkelijk horloge. Zou het niet doen.

2 likes

@JohnWick Wat mij betreft de mooiste chronograaf die ik ooit heb gezien. Het is de IW387901.

https://www.iwc.com/en/watch-collections/pilot-watches/iw387901-pilot_s-watch-chronograph-spitfire.html

Wat is er mis met de sea dweller dan?

1 like

Ja dat is ook mijn eerste keuze! Heb op dit moment alleen maar duikers dus een chrono zorgt voor een mooie variatie.

Erg fraai maar wel faux lume. Doe mij deze maar :yum:

4 likes

Met die lume heb ik geen moeite. Vind het zelfs erg mooi in dit geval.

De blauwe is ook erg mooi! Maar 43mm geloof ik. Wordt weer wat aan de grote kant.

1 like

Gaaf. Alleen die rode tekst is gephotoshopt dan? Dat maakt hem zo cool!

Helemaal niks

:sunglasses:

8 likes

Scherp!! Dat was mij nog niet opgevallen. Heb net eens op Chrono24 gekeken maar er staat er daar geen enkele met die rode tekst. Ook niet de oudere varianten (voor zover ik heb gevonden).

Hahaha. Wat een super dik horloge!! Jaloers hier aan deze kant van de lijn!!

Fenomenale set! :sunglasses: :+1:

1 like

Deze Nomos Metro. Al staat hij al een tijdje op m’n lijstje, hij gaat er waarschijnlijk eind deze, begin volgende maand echt van komen.

10 likes

Hier staat hij weer wel met die tekst. En zelfde ref nr.

https://watchilove.com/between-the-earth-and-the-sun-iwc-pilots-watch-chronograph-spitfire-ref-iw387901

1 like

Verdomme wat gaaf. Jammer van de achterzijde. Lijkt wel een prototype ofzo…

Dank je. Misschien wel de gaafste moderne sport Rolex imo.

1 like

Nou…… heel rap IWC benaderen dat je de rode tekst wilt, kopen dat ding en in de NA mij in de aftiteling zetten :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like