Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?


De Certina Himalaya is incoming.

8 likes

Toch nog 6 dagen geduurd, ouwe flipperking.

1 like

:sunglasses: :innocent: I know…

1 like

Sodeknetter die twee Grand Seiko

1 like

Pull the trigger
Of moet je die van mij een weekje proberen

Ik heb luxe(-re) horloges, maar misschien houd ik wel het meest van de 143

2 likes

Deze heb ik alweer even op het oog. Staat denk ik momenteel bovenaan mijn wishlist. En dan voor mij met een donkergroene secondewijzer.

Maar ja, wéér een horloge dat ik aan de straatstenen niet kwijt zou raken en vreselijk afschrijft, en daar heb ik er al zoveel van en ook zoveel van gehad :unamused:

20 likes

Gaaf hè? De SBGN007 en 009 beide bij Brunott gepast. Er was eerder ook een 005 met blauwe urushi wijzerplaat :star_struck:

plaatje van google

8 likes

Omega is mijn favoriete merk, maar soms houd ik wel van een beetje bling😀, dus voor nog geen €20000,00 staat deze dan boven aan m’n verlanglijstje!

8 likes

Dit wordt de volgende, gekoppeld aan een doel die zoals het lijkt gehaald gaat worden, nu de keuze welk horloge er dan weer uit de gaat. Mogelijk twee er uit, want ik wil blijven inkrimpen. Krijg je spijt van de verkoop van je eerste horloge?

8 likes

11 likes

Beautiful

12 likes

Deze staat al maanden met stip bovenaan

Eind van het jaar heb ik, hopelijk, meerdere dingen te vieren…Nog een poosje sparen :hourglass_flowing_sand:

9 likes

Ik vind dit ook zo’n gaaf horloge, maar heb ook zo m’n reserveringen om dezelfde redenen die jij noemt.

Ik heb 'm trouwens ook gezien met lugs waar je ook ‘normale’ bandjes op kan dragen, dat vind ik wel echt een pré! En leuk dat je nog wat dingen zelf kan bepalen, Daardoor wordt het wel een uniek horloge…

1 like

Huilt in Chronomaster. Ik voel dit.

Ik vind hem wel erg gaaf. Molequin zou t er goed op doen :+1:

1 like

Idd de captain Willard is n hele mooie klok,

4 likes

Ja, had ik ook eens gezien inderdaad! Maar dat zal dan weer een custom order zijn met bijkomende kosten. Wordt het een nog lastigere om goed te praten voor mijzelf :joy: Plus, de lugs ogen dan toch weer net wat minder…

Realistisch gezien acht ik de kans zeer groot dat ik hem alsnog zal aanschaffen. Vind hem gewoon heel erg gaaf en dat is toch voor mij altijd het belangrijkste.

1 like

6 likes

Leuk spul, ik kende dat merk niet. Wel prijzig, maar dat krijg je met handwerk.

Mooi man. Anders zagen we alleen maar Subs en Speedys hier. AnOrdain anyone? :joy:
Staat hier nog steeds op de wishlist.

4 likes