Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

#nietdoen! De Avenger en Seamaster horen bij jou! Daarbij is de Seamaster beter afgewerkt!

1 like

Is een behoorlijke opoffering en persoonlijk vind ik de Airking niet de meest mooie Rolex. Vrij druk. Voor een Explorer I 39mm 214270 MKII zou ik wellicht wel die opoffering ervoor over hebben. Recent iets vergelijkbaars gedaan IWC Le Petit Prince Chronograph en Omega Seamaster Professional 300m eruit voor de nieuwste Rolex Explorer II 226570.
Is de Airking je grail? Of vind je het toevallig een leuk l model?

Revolutionair!

4 likes

Hebben ze afgekeken van Pagani Design, niet?

6 likes

Laten we vandaag gaan voor de speedmaster, een Hamilton, Fortis en een Rolex op

1 like

Zijn er eigenlijk al geruchten wat Rolex gaat doen met de Air King? Het is tenslotte een van de laatste modellen met het oudere uurwerk. Kunnen we volgend jaar een update verwachten?
Het is een beetje een buitenbeentje. Maar ik heb het ook altijd wel een tof model gevonden! Maar de verouderde specs houden me nu tegen.

1 like

Zo erg zijn die oude specs niet hoor. Mijn Submariner 114060 heeft ook oude specs en is echt geen straf. Denk dat de Airking er einde dit jaar anders begin volgend jaar uitvliegt. En dan zal hij makkelijk naar 10k gaan.
Wellicht een idee voor jou. Nu Airking kopen en nadat ie discontinued is inruilen op een Submariner 124060 bij een van de grijze jongens?

Dat denk ik niet. Toch een beetje het lelijke eendje van de stalen sportmodelletjes. De netnietter. Voor als een Explorer of een Submariner net niet binnen bereik is.

Een soort Mercedes A-klasse. Ja het is een Mercedes maar niet eentje zoals een Mercedes bedoeld is. :wink:

6 likes

Ik heb beide gehad en kan zeggen dat de Defy echt nog gaver is dan de AK :wink:

Zijn allebei gewoon toppers !

7 likes

Hij zit nu al op 7-8k grijs. Als ie discontinued is zal hij denk ik echt wel naar de 10k gaan. Doordat het het lelijke eendje is zijn er wellicht weinig verkocht. Daytonas kregen ze vroeger ook niet aan de straatstenen kwijt en nu zijn die vintage modellen die niemand wilde Balkenende plus.

2 likes

Oké dan heb ik niks gezegd. WTF. :joy:

afbeelding

1 like

Vind ik een erg druk horloge en persoonlijk een hoog Hublot gehalte hebben. Zenith heeft mijns inziens veel mooier modellen. Vind die skeleton maar een apart hok. Afleesbaarheid is nul.

1 like

Toch deze vandaag

12 likes

Toch houdt het mij wel tegen. Een nieuwe Rolex kopen terwijl m’n BB58 beter presteert. Dat is ook de reden dat ik de Sub 126610 wil en niet de 116610.

Ik zie de Air King niet verdwijnen. Of denk jij dat Rolex een compleet nieuw model gaat presenteren? Ik hoop toch meer op een update net als de Explorer II heeft gehad. En als dat gebeurd gaat het vorige model Air King zeker niet naar de 10k maar eerder 5. :sweat_smile:

1 like

1 van deze. Loop al bijna een week zonder een horloge wegens de gebeurtenis vorige week :upside_down_face:

10 likes

Dat komt omdat er geen kroontje op staat voor jouw :grimacing::wink:

Nee, afleesbaarheid is meer dan prima en ik denk dat het gewoon een smaak dingetje is, ook sommige Hublot horloges vindt ik erg gaaf :sunglasses:

Ik ga niet alleen maar met de meute mee dat Rolex het beste en mooiste is en probeer ook nog wel andere gave merken/modellen.

5 likes

Jeetje wat heftig… alles kwijt? Ontzettend veel sterkte toegewenst!

Al een tijdje met stip bovenaan

12 likes

Mijn naam

3 likes

Jep alles…