Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Zwart of blauw, met een lichte voorkeur voor blauw.

8 likes

Was even in de veronderstelling dat je alles was kwijtgeraakt door de watersnood van afgelopen week, dus ben je verhalen terug gaan lezen, maar wat een heftig verhaal joh! Sterkte en beterschap of gaat het inmiddels al beter met je?

1 like

Ja alles oké wel een enorme streep door de rekening. Want de verzekering is niet van de snelste… en de hobby ligt stil op dit moment wat echt k#t is…

Helaas zal dat nog een tijd duren voor er iets om de pols zal hangen :sleepy:

de AK is niet direct een grail maar sprak me steeds wel aan, een Rolex die war ‘out of the box’ is :slightly_smiling_face:

Ook een Rolex die mooi in bereik ligt moesten deze 2 opgeofferd worden zonder te moeten bijleggen…

Zeker gaaf beiden :ok_hand::heart_eyes:

1 like

Want praktisch voor in de tuin :face_with_hand_over_mouth::+1:

4 likes

Is zeker een drukke plaat, maar vind ik wel juist het mooie. De ultieme grail is een skeleton ap, maar die gaat het nooit worden en kwa looks en afwerking zal de zenith zeker niet veel onderdoen.

Alles eens laten rusten in het koppeke, juist m’n Prince en hier eerst van genieten :slightly_smiling_face:

1 like

Ik hou geen lijstje bij maar ik zou heel graag een Doxa duiker (300 of 1200) met oranje of gele plaat aanschaffen - dus als iemand er eentje over heeft :sweat_smile:

1 like

Nee. Toch de blauwe :laughing:

14 likes

Ja alleen 1 moet er gaan helaas :grimacing:

Oris Aquis Relief.
Ik ben bang dat de diameter te groot is voor mijn 17,5 centimeter pols.
Een keer passen dus.

2 likes

Voor de vrouw:

Voor mijzelf:

Maar dan op metaal. Welke band ben ik nog niet uit.

7 likes

Gezien de rest van uw collectie had ik verwacht dat je voor de A in plaats van voor de IB zou gaan. Maar uiteraard ook prachtig deze.

1 like

Ik begrijp je opmerking, maar een beetje kleur is ook wel aardig.

1 like

Ik kan je een Vostok Amphibia Scuba dude lenen, als dat de pijn wat kan verzachten?
Een blauwe met 420 case…

Laat maar weten, ik kom hem met plezier brengen

2 likes

Thanks Tom maar dat hoeft niet :innocent: apprecieer het wel enorm! :+1:

2 likes

Of deze er ooit gaat komen? Geen idee, maar staat op het moment wel met stip bovenaan .

5 likes

Mwaa zie weinig verschil tussen me Sub41 en SD43!

1 like