Ja zonde.
Onsterfelijk bij wolves, vaste bankzitter bij spurs, ondanks dat Nuno nu trainer is.
Ik hoop dat hij zich snel herpakt en nog mooie wedstrijden mag draaien daar. Van de week tegen wolves niet eens van de bank afgeweest.
Onmogelijk om via een AD aan te komen
Althans, voor mij
Tip, kies de Speedmaster
Ik ga het meemaken… of niet
Op het moment staan er 2 heel hoog op de lijst. De “nieuwe” IWC Portugieser Chronograph IW3716 of een Omega Speedmaster Professional. Ik ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden. IWC staat al super lang bovenaan, maar een Speedy is ook super imo.
Deze blijft nu toch al een tijdje in m’n kop
Eerst de collectie wat herschuiven, m’n turtle padi eerst eruit (mss de Vostok gmt ook dan) en dan zien we wel…
Mocht ik geld over hebben (geen kans😒)
Foto van Ressence btw
Deze staat met stip op 1. Heb inmiddels wel de afspraak met mezelf en my other half dat er dan wel wat weg moet uit mijn collectie. Veel krijgt al geen/zeer weinig draagtijd sinds de komst van de OP en de Longines en dat wordt vast nog erger als mijn grail er zou zijn. Moet er psychisch nog wel overheen
Maar deze blijft ondertussen bovenaan de wishlist
Er staat er hier een te koop. Ik blijf dit ook qua looks een sterk ontwerp vinden
Ik had twee contenders, de Sinn 358 en de Hanhart 417 ES.
Daar is de Hamilton bij gekomen.
De Sinn vind ik heel mooi, ook al gepast, maar bijna 3 mille. Dat is een slordige 13-1400 meer dan de twee andere kandidaten.
Dus ik denk nog even.
De Hanhart wil ik gaan passen op de aankomende beurs in Düsseldorf.
Waar de Hamilton te passen is weet ik nog niet.
Een Tudor Prince daydate in two-tone en een Rolex OP 124300 staal met zilveren of zwarte dial . Maar die laatste is nog wel even wat jaartjes budget opbouwen (voor mijn 40ste verjaardag).
De Hanhart lijkt mij de mooiste
De Hanhart . Dat zou zelfs mijn kandidaat zijn als dat de duurste van de 3 was.
Ik moet zeggen, hij ligt nipt voor.
Wat vóór de 358 spreekt is dat ik al 4 Sinnetjes heb en hij prima de rest aanvult. Maar een paar honderd extra voor een bol saffier glaasje, ook al is het erg mooi gedaan vind ik wat gortig en als Hanhart iets moois kan maken voor 1300 minder, tja.
De Hamilton is voor mij onbekend. Wel 44mm. Vind ik verder prima, maar verwacht dat hij nog groter draagt. Moet ik absoluut eerst passen.