Zo’n Rolex wil ik ook wel. Wat is dat? Eén of andere exotische T-o-G referentie?
De onderste, die Spirit driehander. Fantastisch. Alleen die datum.
Hmmmm. Is een Hamilton Intra Matic Chronograaf geen mooie tussenvorm, in het blauw?
Geen idee over wie je het hebt, maar hij is fantastisch.
@DKremer, krijg jij ook zo’n ding binnen wat ik zou kunnen bekijken als het zo ver is?
Mooie klok, persoonlijk vind ik hem mooier dan het e-commerce model, de in kleur veranderende binnenring maakt het e-model mij te onrustig en ik heb het gevoel dat de balans weg is uit de wijzerplaat.
Yup, die wil ik ook wel…
Het is de Rolex “Thunderbird” aka Turn-o-Graph Datejust ref. 16264 (jaren '90)
Wordt toch wel een dingetje, een Rollie…
Must resist!
Momenteel heb ik speekselvloed door dit model.
De Hamilton Intra Matic is ook erg mooi.
Op de één of andere manier neig ik meer naar de Longines. Ik heb daar geen rationele verklaring voor behalve dat ik soms gewoon erg veel trek heb in pierogi terwijl dumplings ook prima zijn.
Beter, zonder die datum. Swatch groep doet dat wel vaker, horloges maken met een wijzerplaat/kast die te groot is voor het gebruikte uurwerk, met dan een knullige datumpositie/oplossing.
Ik vind deze ook aardiger dan de Intra Matic chrono, met name omdat ik liever een Hanhart 417 ES zou nemen als ik nog een chrono zou willen.
Nondeju wat een unit!
Toch weer een Submariner ja? Dacht al dat de Explorer I en de Datejust 36 een omtrekkende beweging waren…
Als three-piece lijkt het me schitterend. Een Submariner, Explorer I en Datejust 36mm. Checkt voor mij heel veel box’jes.
Twee voor list is al geen slechte score.
Klopt,is ook een beetje een haat/liefde verhouding maar anderzijds past dat ook weer bij Breitling zo’n dikkert
Kan ik mij helemaal in vinden. Zou schitterend trio zijn!
Ik ga voor iets vergelijkbaars. In mijn geval Rolex Submariner 114060, Rolex Explorer II 226570 en Rolex Datejust 41 126300 blue en een Speedmaster natuurlijk
Voor mij de perfecte collectie…
Haal maar weer van de lijst. Want zeg nou zelf. Ik heb niks tegen koffie-lume, fauxtina of beige, maar de neiging om crisp en onberispelijk wit te combineren met fauxtina is me een doorn in het oog. Als nu cijfers en minute track uniform was, misschien een tikje minder beige. Enfin, IWC doet het ook, en ik trek het niet. Mijn doekoe is voor de Hanhart 417 ES. Rustiger, schoner, en ik verwed m’n leven er onder dat ie beter in elkaar steekt.
Waar heb je die live foto vandaan?
Mooie, ingetogen, bescheiden keuze.