Dat is spelen met vuur, tenzij je fan bent van bezels met speling en wiebelige pushers.
38 x 12 mm? Dat is een dikkertje hoor.
Ai. Dat zou teleurstellend zijn. Hmmm. Gaan kijken voor ik koop, met andere woorden. Da’s niet wat ik in de reviews las.
Really dude? Met dat stoplicht op de bezel?
Kan er niets aan doen, maar als ik naar die Hanhart kijk, vliegt de focus naar dat rode ding.
Ik geloof dat ze dat in een signaalkleur doen om de timing bezel inderdaad makkelijk bruikbaar te maken. Maar ja, dat ding. Sommigen vinden die knurled reut, of, nou ja, die ribbels ook niks.
Je bedoelt net zo dik als een Rolex Explorer? Want die is ook 39x12x48mm. De OP 36 is ook 12mm. En de 38mm AquaTerra is 12,4mm dik.
Ik geloof dat het redelijk on par is voor een explorer-achtig horloge, en ik geloof dat de Alpinist met 200m WR zeker de specificaties heeft om die 12mm te vergoeilijken.
Nog 1 maand sparen en ik mag mijzelf blij maken met mijn aller eerste 1k+ aankoop.
De SPB143 gaat een heel mooi vervroegd kerstcadeau worden.
Alvast een tijd geleden gepast voor de look, en ik was aangenaam verrast.
Kun je geen verkeerde keuze in maken!
Speedmaster Professional Moonwatch in dit geval. IWC Portugesier is ook fraai maar Speedmaster heeft mijn voorkeur.
De Speedy is dodelijk saai. Daarnaast loopt iedereen en z’n moeder met dat model. Ik zou de IWC kiezen, als je hem kunt hebben op je pols.
Haha zoals verwacht wel verschillende smaken! Leuk! Mijn voorkeur gaat inmiddels uit naar de IWC. Puur omdat die al heel lang op de lijst staat. De speedy moet maar even wachten.
Ik heb best brede polsen dus kwa formaat is het geen probleem. Een datejust 36 verdwijnt bijvoorbeeld maar mijn Junghans Max Bill chronoscope (40mm en geen bezel) lijkt normaal.
Ik heb ze al verkocht niet normaal zoveel aanvragen voor dit horloge gehad.
Ik heb 2 die ik krijg al verkocht
Vooralsnog zoiets.
Maar voorlopig nog niet.
Misschien als ik 60 wordt als verjaardagscadeau voor mezelf.
Ik zie anders bijna nooit een Speedy “in het wild”…
Naast de mijne heb ik, los van bij forumleden, maar twee Speedy’s in het wild gezien. Waarbij één van de bezitters in Zwitserland woont.
Heb ik ook nog overwogen. Maar dan de chronomaster original op een blauwe band. Mooi model imo.