Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Hmmm, washi :heart_eyes:

19 likes

Twijfel alleen nog tussen de 42 of 44 mm. Lang gedacht aan de versie met rose goud maar ik denk dat ik van deze langer plezier heb.

12 likes

Momenteel een duotone tudor prince :ok_hand:
Nog aan het twijfelen van plaat, maar denk zwart…

Zal voor eind dit jaar zijn hoop ik, dan is de horloge pot genoeg gespekt :grin:

11 likes

Bij mij staat deze ook bovenaan het lijstje🤤

10 likes

Deze vind ik echt heel gaaf:

16 likes

De ML Aikon staat op mijn lijst!
Weet iemand nog andere uurwerken met dergelijk design?

Mvg!

1 like

Ik vind dit ook erg mooi, zoals ik begreep zijn deze alle met holle end links …?!

Dat vind ik een serieus nadeel.

Een springdrive

9 likes

Voor mij nu een Speedmaster Reduced. Deze stijl, maar ook staal er bij:

Heb een verzoekje geplaatst hier in het gezocht forum. Zit ook wat te kijken voor een Japanse, maar dat vind ik dan ook weer wat link. Geen idee bij welke juweliers/verkopers hier in Nederland ik eens kan kijken?

3 likes

13 likes

Sub 2021

Longines Legend Diver:

Met een NDC strap.

Of een Victorinox INOX Carbon:

5 likes

Momenteel een Oris Chronoris.
Moet er wel eerst wat “de doos uit” om budget en wat ruimte in de doos vrij te maken…

Ik kwam deze hier tegen op het forum en ben instant verliefd geworden. Dit zal mijn eerste serieuze aankoop worden.

13 likes

Altijd 42mm. 44mm is echt te groot. Ook als je van die kolenschephanden hebt. Gewoon voor 42mm gaan :+1:

1 like

Maar overweeg je ook sterk om binnen nu en een paar weken naar de AD te gaan en je pinpas te trekken? :yum:

1 like

Longines Legend Diver every day of the week :+1:

1 like

Echt een schitterend horloge. :heart_eyes:

1 like

Opvallend weinig Rolex op de shortlists zeg!

1 like

Dat komt omdat er voor Rolex een longlist is in de vorm van een wachtlijst :crazy_face:

5 likes