Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Gewoon bij crownguard wat euro’s extra betalen. Ze zijn toch al overpriced :yum:

1 like

Eerlijk gezegd staat boven de 126331 stiekum toch de 114060, de zoektocht blijft en wellicht wordt deze beloond heb er een paar in het “visier” :sweat_smile:

7 likes

Dat zat ik inderdaad ook al te denken.
Hopelijk zijn we snel uit de clockdown en kan ik gaan passen bij de juwelier👍🏻

1 like

Dat wel.
Maar geeft een vintage vibe, maar toch een modern horloge :+1:

1 like

17 likes

Op 1:

Op 2, erg dichtbij, en gezien prijsverschil waarschijnlijk de volgende aankoop:

11 likes

Baas! Zagen we hier recent niets iets gelijkaardig als NA voorbijkomen?

17 likes

Nee, als ie op korte termijn komt ruil ik er andere horloges voor in.
In principe wil ik niks kwijt, maar ik ben er voor het eerst nu echt over aan het nadenken…

1 like

Zodra er weer geshopt mag worden

9 likes

Je hebt verlanglijstjes en verlanglijstjes. Er zijn dingen die je heel graag zou willen maar nooit gaan gebeuren en dingen die bereikbaar zijn en op een redelijke termijn haalbaar zijn. Probleem bij de laatste is dat de No1 positie nogal eens wijzigt. De “onmogelijke” is hier de L&S, de haalbare is de Hamilton, alleen staat volgende week daar weer een ander waarschijnlijk…

8 likes

3 likes

Dat is een mooie, ik heb de oranje variant, net even wat aparter…

Ik wil nu alleen nog een JLC Reverso, dan kap ik ff :wink:

8 likes

Een Seamaster . De eerste co-axiale 2220.80

Ben al in bezit van de zwarte variant, niet limited, maar vind de limited Andy Mann editie ook wel heel gaaf! Zodiac Super Sea Wolf 68 LE.

4 likes

Ga morgen kijken voor de Black Bay.
Heb hem al een keer eerder gehad maar verkocht, toch blijft hij maar door mijn hoofd spoken,dus hoop dat het iets wordt morgen

7 likes

IWC PORTUGIESER AUTOMATIC 40 :heart_eyes:

10 likes

Wat een ding

16 likes

Liever vandaag dan morgen!

17 likes

Succes André! :slightly_smiling_face: Ik heb er zelf ook al een hele tijd een in mijn collectie en die gaat nooit meer weg. Tophorloges zijn het! :+1:

1 like