Heel mooi allemaal, maar voor mij zeker de Zenith!
What else…. Saai
Heel saai maar wel lekker incoming! Vandaag besteld en aanbetaling gedaan
Ehhhh foutje. Je zou bijna denken dat het quartz is
Bedankt voor de correctie, zal het nooit meer fout doen!
Damn…
Ik vind en dat is sinds dit weekend een ex,
Dj moet fluted en jubilee hebben. Mja dat is mijn mening.
Of gladde bezel met Oyster band. Ik vind het een heerlijke sportieve maar tegelijkertijd dressy vibe hebben. Soort dressy Explorer I 39mm of Oyster Perpetual 41.
haha zo erg?
Neu !!. Maar jij hebt ook al “de Champagne” wijzerplaat gehad. Ik zelf was binnen no-time klaar met dat gebrobbel, terwijl ik de 373 nog steeds een onwijs mooie plaat vind hebben.
“But a man gotta do what a man gotta do”
Ah…dus de Snowflake was voor jou dus niet all that. Ik hoor het vaker…Koetsjh had dezelfde tegenvallende ervaring.
De is trouwens nog steeds in Huize Daffie.
En zoals gewoonlijk schier onmogelijk de prachtige kleur goed op de foto te krijgen…
De Zenith EP chronomaster sport is wel echt de topper van je top 5 wat mij betreft.
Maar waarschijnlijk ook de meest mainstream keuze als we eerlijk zijn. Ik vind het nogal een diversiteit in chronografen qua stijl in je top 5
Als ik er de polsen voor zou hebben wint de Zenith voor mij. Heb zelf een 38mm elprimero gehad. Top horloge
Als je mij nu zou vragen.
Welke gs staat bovenaan je lijstje.
Ice ice blue baby.
Maar dat is momenteel niet iets wat in de top 3 staat allround…
Ja deze zou ook bovenaan m’n lijstje staan ware het niet voor de dikke prijs.
Vast al een keer eerder gepost maar de 5140R blijft lekker… #grail
EDIT: Verkeerde draadje, deze zou ik wel eens willen dragen maar staat niet met stip bovenaan mijn lijstje. Ten minste niet mijn realistische lijstje