Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Kuddegeest… :smirk:

Dit zijn toch volledig ander horloges? Ik vind ze niet eens op elkaar lijken. Geen geïntegreerde band, volledig andere wijzerplaten. De Sinn lijkt meer op een Rolex Explorer dan op een APRO…

1 like

Dit kan nooit vervelen denk ik :heart_eyes:

12 likes

Afgelopen 14 jaar alleen maar duikers gedragen, van TAG Heuer, Omega tot Oris. Het is de look die mij zo bevalt, maar eigenlijk zou ik eens een keer iets heel anders moeten doen. Gewoon een keer uit de comfortzone stappen. Als ik op dit moment een horloge zou moeten kiezen, zou het deze zijn (plaatje geleend van internet):

18 likes

Goeie keuze, heerlijk horloge!

10 likes

AWeet je het zeker? Is wel een saai hok in die configuratie.

7 likes

Echt een schitterend horloge! Ontzettend gave foto! Voor mij perfectie en een super toevoeging op de andere Rolexen. :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Zo. Jij bent wel heel eerlijk :nerd_face::stuck_out_tongue_winking_eye:

Sommigen willen elke dag zo rollen:

Anderen willen ook gewoon zo kunnen:

afbeelding

2 likes

Ik dacht dat ook, maar nu niet meer😎 Heerlijk draagbaar horloge in (bijna) alle situaties.

9 likes

Ik geef wat tegengewicht dan! Vederlicht en daardoor verrassend draagbaar op mijn 17cm pols. En het is gewoon een prachtige wijzerplaat, niet voor niets een klassieker :slight_smile: Als ik op zoek was naar een GS op stalen band, ik zou hem zeker overwegen!

Ontopic: er staat voor het eerst niets meer op mijn verlanglijstje… maar als het dan toch moet:

22 likes

Dat blijf ik zeker doen. :+1: :slightly_smiling_face: Is en blijft een iconisch model. Wie weet…

Ondertussen benijd ik jouw gevonden Rust. :innocent:

1 like

Is deze niet wat voor jou qua kleur? Vind ik, no offence @illewoare net wat eigentijdser.

10 likes

Inderdaad voor mij is de Datejust 41 met gladde bezel en Oyster band de perfecte toevoeging tussen mijn Submariner en Explorer II. Mooi klassiek/dressy maar toch ook sportief. Vult mooi dat gat op in mijn collectie.

Ik zie het een beetje als de perfecte blend tussen een OP41, Explorer I 39 en Milgauss…

Waarbij ik bij OP41 de dubbele uur markeringen op 3,6 en 9 minder fraai vind. De Explorer I 39 voor mij en no go is gezien vrouwlief deze heeft. En de Milgauss vind ik een beetje een rare snuiter met z’n groene glas in combinatie met oranje accenten en bliksem wijzer, daarnaast ook bijna 2mm dikker dan de Datejust 41.

Brrrr kijk nog eens goed. Totaal uit verhouding dit horloge. Eigenlijk is geen enkele offshore mooi.

Een normale royal oak chrono is pas klasse.

Prachtige lijst. Ik zou gewoon beginnen bij 1. De Blancpain. Prachtig horloge.

1 like

Erg fraai. Ik heb deze te snel weggedaan. Had weer wat anders in mijn hoofd wat uiteraard ook niet meer aanwezig is :sweat_smile: :sunglasses:

A384 zenith. :ok_hand:

Niet over twijfelen.

Ik draag die in de shadow uitvoering

13 likes

De voorbije paar maanden stond een Tissot Gentleman automaat in het blauw op mijn lijstje… Ik was er enkel nog niet uit of ik deze met of zonder cross hairs wou.

En nu staat er toto mijn eigen verbazing eigenlijk niets meer op mijn lijstje als “echt wel gewild”, sinds deze eergisteren arriveerde :grinning: .

(Binnenkort zal er zonder twijfel wel weer iets op het lijstje staan. Met dit forum is dat onvermijdelijk :wink:)

2 likes

Dat vind ik dan weer veel te ingewikkeld :exploding_head:

Ik vind gewoon een 36 smooth te klein en een 41 fluted te groot