Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Ik vind ze alledrie erg fraai. Enig idee welke ref de Omega is?

Fraai! Ja op leer geeft toch vaak een boel meer contrast. :ok_hand:

1 like

Ja precies, meer contrast. En ik vind het aanzien wat klassieker

1 like

Dat ook idd. Leuk om af te wisselen lijkt mij. :+1:

Tot nu toe zelf trouwens nog niet de behoefte gehad aan een bandenwissel. De :champagne: draagt zo super comfortabel op de stalen band. Wat dat aangaat is dit het fijnst-dragende horloge ik ooit heb gehad. :ok_hand: Dat zegt veel. Destemeer vanwege het gebrek aan fijnafstelling. :astonished:

1 like

Dat nekt bij mij nou net de stalen band. Of te strak of te los. :weary:
Ik heb mij zelf voorgenomen geen staal meer te kopen zonder snelverstelling in de sluiting.

2 likes

Ai chips ja dat is flink klote. :grimacing: Ik heb veel geluk denk ik.

1 like

Gelukkig zijn er steeds meer fabriekanten die dat door krijgen en er op inspelen.

1 like

Dit wordt het eerstvolgende horloge in de collectie. Waarom? Ickler kast, patent formaat van 39mm, geblauwde wijzers en een datumschijf in dezelfde kleur als de wijzerplaat. En dat voor een zacht prijsje.

Alleen de keuze tussen Milanaise, staal of leer moet nog gemaakt worden.

5 likes

Ook hier een stem voor de hanhart :ok_hand: prachtig horloge (wel een andere band erop). Van die Hamilton met faux patina… Ach ik zeg er niets over, dat zegt genoeg. Die Sinn is ook mooi, maar de combinatie van die opdrukken op de plaat (flieger, Ar) en dag-datum aanduiding is de symmetrie erg ver te zoeken. Bovendien zijn de wijzers van de hanhart ook nog eens de mooiste :sunglasses:

2 likes

Goedeavond, bedankt voor het advies, het grappige is dat er veel sympathie voor de Zenith is, is ook mooi zeker.
Kwa pols geen probleem kan makkelijk 45mm hebben.
Mijn eerste twee keuzes, BP en GO waren gebaseerd op traditie en techniek, waarbij naar verder onderzoek de Zenith erbij is gekomen zowel de BP als Zenith hebben een 5Hz uurwerk, waarna passen en bekijken de BP voorlopig op plaats 1 terecht is gekomen en de GO op 2.
En dan komen er meer probeersels uit de vitrines en moet je weer terug naar huis om over de alternatieven, overgins ook toppers, na te denken.

Groet Leen.

Bij mij nog altijd deze met stip op 1:

De Sinn 556, en dan in het bijzonder op stalen band en met de rode secondewijzer.

Verbaast me ook dat deze nooit genoemd wordt als alternatief voor de bekende stalen sport watches als de Royal Oak en de Nautilus. Deze is gelukkig wel iets betaalbaarder en verkrijgbaar.

9 likes

Kuddegeest… :smirk:

Dit zijn toch volledig ander horloges? Ik vind ze niet eens op elkaar lijken. Geen geïntegreerde band, volledig andere wijzerplaten. De Sinn lijkt meer op een Rolex Explorer dan op een APRO…

1 like

Dit kan nooit vervelen denk ik :heart_eyes:

12 likes

Afgelopen 14 jaar alleen maar duikers gedragen, van TAG Heuer, Omega tot Oris. Het is de look die mij zo bevalt, maar eigenlijk zou ik eens een keer iets heel anders moeten doen. Gewoon een keer uit de comfortzone stappen. Als ik op dit moment een horloge zou moeten kiezen, zou het deze zijn (plaatje geleend van internet):

18 likes

Goeie keuze, heerlijk horloge!

10 likes

AWeet je het zeker? Is wel een saai hok in die configuratie.

7 likes

Echt een schitterend horloge! Ontzettend gave foto! Voor mij perfectie en een super toevoeging op de andere Rolexen. :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Zo. Jij bent wel heel eerlijk :nerd_face::stuck_out_tongue_winking_eye:

Sommigen willen elke dag zo rollen:

Anderen willen ook gewoon zo kunnen:

afbeelding

2 likes