Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Snap ik. :heart_eyes:

1 like

Dikke vette Rolex! Echt gaaf. Zou mooi in jouw collectie passen zijn vintage GMT Master II. :sunglasses: :+1:

Even retourtje naar Hong Kong boeken dan :wink:

1 like

Dat klopt niet hè. Gewoon een gmt master. Geen II.

Know your facts.

2 likes

Mijn welgemeende excuses. Ik ben niet zo thuis in vintage. But educate me. Wat is het structurele verschil tussen de GMT Master en de GMT Master II? Waarschijnlijk niet zo groot als Yachtmaster I en II…

Why?

Je had in de tijd dat je excuses maakte toch al eea online kunnen vinden.

Kom op. Educate yourself!


Ik heb een nieuwe grail geloof ik​:scream::scream::heart_eyes:

6 likes

GS kloon van Omega

Is er iig nog wat tijd om je tudors te slijten.
Wat vragen ze als aanbetaling? 50% of meer 5/10%?

25% aanbetaling

Dat is een net percentage vind ik.
Ik zie net pas dat een smooth of (dan witgoud) fluted bezel nog wel even 2k verschil maakt op een nieuwe DJ.
Iedereen smijt heel makkelijk met “dit of dat is mooier” maar de 2k prijsverschil kan ook de doorslag geven. Kun je gewoon bijna een tudor voor halen.

2 likes

Niet in 41 :innocent:

2 likes

Nou, ik vind de oyster met smooth bezel eerlijk gezegd wel wat fraaier, of misschien meer mijn stijl gewoon, dan een fluted. Jubilee is overigens ook nooit mijn smaak geweest.
Die 2k meerprijs zou ik er persoonlijk dus niet aan uit geven.
In die zin kan ik Ralphs keuze goed begrijpen.
Ieder z’n ding natuurlijk :slight_smile:

1 like

Precies. Ik vond nu die 2k premium voor fluted het voor mij niet waard. Omdat ik de gladde bezel op Oyster band ook al echt prachtig vind. Als ik die lelijk vond was het een ander verhaal geweest. Daarnaast zijn ze ook gestopt met het aannemen van bestellingen voor de 41 fluted. Dus al zou ik het gewild hebben dan kon ik hem toch niet bestellen. En boven list betalen doe ik niet aan…

1 like

4 likes

En nog een aantal wijzigen natuurlijk :grin:

1 like

Met stip bovenaan de lijst, sinds ik deze om heb gehad van @whisky

14 likes

En ondanks dat ik m nog niet eens heb, heb ik al wel een opvolger voor de PRX

Voorlopig zijn we wel weer even zoet.

8 likes

Zo is dat.

Maar je hebt wel een punt. Ik heb ook het gevoel dat @RLC koopt wat beschikbaar is en wat voor list verkrijgbaar is.

fluted is niet meer te bestellen en meer dan list betalen gaat never nooit niet gebeuren.

Selffulfilling prophesy.

:v:

Nb. Bewijs: anders was er al een Pepsi, Starbucks of een batgirl geweest. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik sta nog steeds voor mijn onderbouwing waarom een Submariner en no date moet zijn. Who needs a date while diving?
Ik wilde gewoon een derde Rolex en een Datejust 41 126300 blue vond ik erg mooi. Voor mij op dit moment de perfecte combinatie tussen klassiek en sportief. Klopt een Datejust hoort historische gezien misschien wel een fluted bezel te hebben, maar de Datejust is ook het Rolex model met de meeste variaties. Platen, banden, bezels, etc. Er is niet een specifieke iconische datejust, maar er is wel een iconische Submariner. :crazy_face:

Daarnaast wilde ik een tijdje geleden een Oyster Perpetual 39 in het zwart. Die werd gediscontinued. De eenvoud en essence of Rolex vond ik prachtig. Nieuwe OP met dubbele uur markeringen doet het minder voor mij. En je raad het al deze Datejust 41 126300 blue vult dat gat een beetje op.

2 likes