Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Ik sta nog steeds voor mijn onderbouwing waarom een Submariner en no date moet zijn. Who needs a date while diving?
Ik wilde gewoon een derde Rolex en een Datejust 41 126300 blue vond ik erg mooi. Voor mij op dit moment de perfecte combinatie tussen klassiek en sportief. Klopt een Datejust hoort historische gezien misschien wel een fluted bezel te hebben, maar de Datejust is ook het Rolex model met de meeste variaties. Platen, banden, bezels, etc. Er is niet een specifieke iconische datejust, maar er is wel een iconische Submariner. :crazy_face:

Daarnaast wilde ik een tijdje geleden een Oyster Perpetual 39 in het zwart. Die werd gediscontinued. De eenvoud en essence of Rolex vond ik prachtig. Nieuwe OP met dubbele uur markeringen doet het minder voor mij. En je raad het al deze Datejust 41 126300 blue vult dat gat een beetje op.

2 likes

Wat een bullshit. De Submariner 114060 wilde ik is mijn grail en heb ik gekregen. Daarna wilde ik een Explorer II. Die kreeg ik gelukkig ook naar twee weken al. Ik koop wat ik mooi vind. Maar ga niet een grijze dealer 10k spekken voor een GMT Master II Pepsi.

Ik vind de Datejust 41 blue 126300 gladde bezel en Oyster band met PCLs prachtig en daarom heb ik hem besteld.

3 likes

Ik heb blijkbaar meerdere lijstjes

Bovenaan het lijstje “dit vind ik eigenlijk echt te veel voor een horloge, maar wie weet
”

Bovenaan het lijstje “hoop geld voor een horloge maar deze gaat er wel een keer komen”

Bovenaan het lijstje “deze binnenkort eens aanschaffen”

En dan is er nog het lijstje “ik heb moeder de vrouw ook een keer een mooi horloge beloofd”

15 likes

Watch me grow. Ik sluit niet uit dat er zoiets in de toekomst gaat komen
:+1:

Nope.

2 likes

Nou ik kan je vertellen dat ik geen centimeter langer of breder geworden ben na de aankoop van mijn Pepsi :joy:

9 likes

Ik ken werkelijk niemand die een sub heeft om te duiken, date of no date
 Wat een (gezien Engelse taal) van het web gekopieerde onzin

:smile: viespeuk

2 likes

En niemand die de basisschool heeft afgemaakt heeft een GMT ‘nodig’ ; but here we are :man_shrugging:t2: <- dat is Engels om te benadrukken dat het Ă©cht aandacht verdient.

2 likes

Achja laten we maar ophouden met deze zinloze discussie. Het wordt ‘het grote kraak RLC’s aanstaande aanwinst af topic’.

1 like

Kom op niet zo in de slachtofferrol. Je kunt er zelf ook wat van

5 likes

Toch is dat wat ik zie. En ik heb niet eens zin om me verder in dit horloge te verdiepen.

Interesseert mij niet zoveel wat de rest van die Datejust 41 vind. Ik heb straks 3x Rolex in de collectie. Maar dit gezever in dit topic is zonde van mijn tijd. :+1:

Om de kleur van de wijzerplaat bedoel je?

Back on topic?

Dit lijkt een doel op zich. Ik snap dat niet.

(Ik vind overigens jouw configuratie van de DJ de mooiste, hoewel ik niet snel voor een 41mm zou gaan.)

1 like

Zo zeg! Mijlpaal. :raised_hands::raised_hands:

:see_no_evil:

6 likes

Gast je zit in 28 topics te vissen naar complimentjes hoe geweldig het is dat je drie Rolex horloges hebt en wij zitten te zeveren :joy::joy::joy:

11 likes

Meh een Rolex zonder cyclops is als goeie tijden zonder Ludo

3 likes

Je portemonnee dan :crazy_face:

2 likes