Nee dat niet. Maar de rest Tudor, Breitling, IWC, Omega (anderd dan de Speedmaster) doet het het niet meer voor mij. Deze hobby werkt verneukeratief. Het ene moment ben je zo blij als een kind met een nieuwe Tudor Black Bay, paar maanden later wil je elke keer als je hem om de pols slingert toch liever een Rolex om. Time to move on.
Het is een fase, je groeit er vanzelf overheen.
Dat is wel enigzins te hopen anders dan wordt de horologische wereld wel beperkt.
Ik zie jou persoonlijk pas groeien als je uit de Rolex fase raakt en een ander evangelie gaat preken en eens out of the box gaat denken.
Blancpain maakt ook mooie duikers bijv. GS beter afgewerkt dan Rolex of eens echt de stap durft te maken naar de kleine manufacture die er minder dan 500 per jaar maken. Just my 2 cts en niet als bash bedoeld.
Denk dat ik nu al twee potentiële kopers zou hebben .
Maar is nog niet for sale. Zie ik helaas ook nog niet snel gebeuren.
Die foto van het horloge in de etalage ziet er nog beter uit dan de stock foto. Want bij de stock foto kun je de prachtige wijzerplaat niet zien.
Sinds ik deze in real life door de Italiaanse straatjes zag flaneren wist ik 't zeker, deze moet ik ooit hebben
Ik heb in dezelfde week deze twee NA’s gescored:
Maar ik heb de Citizen tot nu toe vaker gedragen dan de Rolex. Ik heb werkelijk waar echt geen enkele last van wat je omschrijft
Iedereen beleeft het uiteraard op z’n eigen manier maar ik heb wel het idee dat het bij jou meer om prestige draait dan dat je er nog daadwerkelijk plezier in hebt. Of laat ik het anders zeggen, het lijkt alsof je alleen nog maar plezier uit prestige haalt.
Mooie aankopen Rik! Lekker van genieten
Met goedkopere horloges heb ik dat absoluut niet. Ik heb ook een Citizen NY0040 Promaster en een Hamilton Khaki Field Mechanical. Beide echt fantastisch. Maar in de categorie duizenden euro’s dan graag een Rolex
Zitten de stickers nou nog op die Rolex Datejust? Gekocht voor de handel? Of ben je nog zuiniger op je horloges dan ik en draag je ze met stickers
Stickers op je horloge
Ja
Nee, is ook niet echt een premiemodel he…
Hell no…
Heb hem op een zondagavond van een gewaardeerd forumlid overgenomen de dag voor de verjaardag van een van mijn kinderen.
Die foto genomen maar nog geen tijd om in mijn Zen-tuintje de stickers er af te pulken.
Is alweer twee weken geleden maar de enige foto in vergelijkbare compositie als de Cit.
Deze zien jullie niet terug in het blauwe gedeelte hoor, die zilveren plaat is in het echt zoveel warmer dan foto’s kunnen weergeven.
Ik denk ook dat dat mijn keuze zou zijn (na/naast mijn Shadow).
Wat mij betreft de perfecte maat