Welk horloge staat momenteel met stip bovenaan je verlanglijstje?

Mooie aankopen Rik! Lekker van genieten :+1:t2:

Met goedkopere horloges heb ik dat absoluut niet. Ik heb ook een Citizen NY0040 Promaster en een Hamilton Khaki Field Mechanical. Beide echt fantastisch. Maar in de categorie duizenden euro’s dan graag een Rolex :crazy_face:

Zitten de stickers nou nog op die Rolex Datejust? Gekocht voor de handel? Of ben je nog zuiniger op je horloges dan ik en draag je ze met stickers :rofl:

Stickers op je horloge :rainbow_flag:

3 likes

7 likes

Ja

Nee, is ook niet echt een premiemodel he…

Hell no…

Heb hem op een zondagavond van een gewaardeerd forumlid overgenomen de dag voor de verjaardag van een van mijn kinderen.
Die foto genomen maar nog geen tijd om in mijn Zen-tuintje de stickers er af te pulken.

Is alweer twee weken geleden maar de enige foto in vergelijkbare compositie als de Cit.

Deze zien jullie niet terug in het blauwe gedeelte hoor, die zilveren plaat is in het echt zoveel warmer dan foto’s kunnen weergeven.

De chronomasters zijn wel aan op het moment… maar als ik er eentje uit mocht zoeken :star_struck:… poah

21 likes

Ik denk ook dat dat mijn keuze zou zijn (na/naast mijn Shadow).

1 like

Wat mij betreft de perfecte maat :grin:

3 likes

Jazeker. Draagt groot zonder bezel. L2L is al 47mm!

Ja deze in 42mm zou ik heel enthousiast van worden maar ik vrees dat we de small size trend uit moeten zitten.

1 like

FTFY

Liever gisteren dan vandaag

Tja. De merken richten zich meer en meer op de vrouwen tegenwoordig.

2 likes

Welke ref is dit ? mooi ding zeg

Dat is de mooiste maat. Wel een forse l2l. In verhouding dan.

Trouwens niet alles is 38 mm uitgebracht.

Ook 37 mm :rofl:

9 likes

Speciaal voor jou.

Een 38 mm op een hele dikke pols. de pols die gemakkelijk een big pilot kan dragen. Die pols

10 likes

Diameter 37 maar kast draagt groter he.

45,5mm van de Zep.

Niet een ZEP maar dit gezien hebbende kies ik liever voor de kleine maat:

5 likes