Met stip? Maar dat is nu juist het probleem: geen focus!
Baal ik net dat ik op dat blauwe deel niet reageerde op die Tudor GMT op leer, ben ik tegelijkertijd - en niet minder (maar ook niet meer) - verliefd op de 39mm 2500-serie Omega Railmaster, u weet wel, die mooie voordat al die fauxtina verscheen…
Soms, dan heb ik het helemaal gehad met mezelf.
Maar ik heb ze hieronder even bijgeplakt (met dank aan de Fratello website voor de Railmaster (en het mooie artikel!) en Hodinkee (mooie foto’s bij het marketingpraatje/review) voor de foto’s), En zeg nu zelf, er is gewoon teveel moois.
Doe het. Het is zooo’n fijn horloge.
Ja die! Heel mooi!
Glycine Combat sub 39 mm
Die Railmaster kende ik nog niet erg fraai.
Specifiek die railmaster is een beetje een eenhoorn, en ik vind 'm ook fantastisch. Het is wat mij betreft één van de definitieve Omega’s op de markt. Prachtig. Tudor ook leuk hoor, maar het haalt het niet bij dat horloge.
Heb de laatste tijd veel honger naar Brons en dan met name de Hamilton Khaki Field in Bronzen jasje. Gewoon als dagelijkse beater en om eens te kijken hoe de patina zich vormt. Iemand ervaring met dit horloge?
Nieuwe Rolex sub of oude Tudor Sub.
Originele fifty fathoms no-rad staat nog hoger als droom, maar gezien de prijs vrees ik dat die een droom zal blijven…
Ik zweef er steeds tussen, dan staat de een op de bovenste plek, dan weer de ander…
Jij was meer van de Baltic GMT dan van de Tudor dacht ik toch? Onder meer vanwege de dikte iirc. Heb een paar keer bijna de knoop voor een Baltic doorgehakt, maar voor mij is het juist die alu bezel met die beetje matte kleurstelling die de Tudor veel meer “af” maakt dan de Baltic.
Een MoonSwatch. Bij voorkeur Mission to Venus.
Exact dezelfde als je vroeger had?
Ja, daar heb ik wel weer zin in.
Helaas zijn de prijzen lekker hard gestegen en staat deze nu voor 3k meer bij een handelaar te koop, dus dikke pech voor mij.
Heel interessant deze. Heb hem nog nooit gezien maar erg mooi.
De Tudor Black Bay Pro.
En mijn oog valt nu constant op een Christopher Ward C63 Sealander GMT
Waarschijnlijk is het een itch… maar de gmt functie is iets dat ik mis en de ratchet clasp ziet er ook zeer fijn uit op de Sealander.